ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از تقدیر سازمان ملل از سالها فعالیتش در حوزه کارهای اجتماعی داد.

سازمان ملل از بهنوش بختیاری تقدیر کرد

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از چهره هایی است که در حوزه فعالیت های اجتماعی فعال است . این هنرمند کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از تقدیر سازمان ملل از فعالیت هایش داد.تقدیر سازمان ملل از بهنوش بختیاری + عکستقدیر سازمان ملل از بهنوش بختیاری + عکس

بهنوش بختیاری با تقدیر سازمان ملل دلگرم شد

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی در اینستاگرام درباره تقدیر سازمان ملل از فعالیت هایش نوشت :

سازمان ملل از من تقدیر کرد به عنوان تشکر از سالها تلاشم در زمینه کار داوطلبانه و این حقیر الان جزو سیزده نفر برتر کشور ایران به عنوان فعال اجتماعی و تلاش برای حقوق برابر انسانها هستم... هرگز فکر نمیکردم روزی تمام تلاش و زحمت من دیده شود.... خیلی نیاز به این دلگرمی داشتم... حالم خوب شد و به یکباره انفجار انرژی رخ داد و من از حال غریب یاس به اشتیاق ده برابر رسید.... برای خودم افتخار دارد و برام مهمه.. حتی اگر برای هیچکس مهم نباشه.

تقدیر سازمان ملل از بهنوش بختیاری

سازمان ملل از فعالیت های بهنوش بختیاری تقدیر کرد

بهنوش بختیاری بازیگری را از سال 76 آغاز کرد چند سالی است که در کنار بازیگری به فعالیت های اجتماعی دیگری نیز می پردازد.بهنوش بختیاری مدیر مسئول خیریه شمس است و یکی از حامیان سرسخت ترنس ها در ایران است.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون

بهنوش بختیاری یکی از چهره های دنیای طنز است که با بازی در نقش های طنز در تلویزیون شناخته شد اما میتوان از او به عنوان یکی از چهره های فعال در فضای مجازی و اجتماعی نام برد.

بهنوش بختیاری فعال اجتماعی

بهنوش بختیاری مدیر مسئول خیریه شمس

حضور فعال در شبکه های اجتماعی ، حضور فعال در فعالیت های خیرخواهانه در بخش های مختلف جامعه و حضور فعال در سینما و تلویزیون از او شخصیت محبوب تر و شناخته شده تری ساخته است.

بهنوش بختیاری بازیگر طنز سینما و تلویزیون

بهنوش بختیاری بازیگر سریال های طنز

  • تاریخ: شنبه, 17 آذر 1397

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
20%

نظر دادن