ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، سعید امیرسلیمانی و عکس خانوادگی سعید امیرسلیمانی و همسر و فرزندان سعید امیرسلیمانی و عکس های اینستاگرام سعید امیرسلیمانی و خانواده هنرمند سعید امیرسلیمانی و تولد سعید امیرسلیمانی و خانواده سعید امیرسلیمانی و عکس های سعید امیرسلیمانی را در نم نمک ببینید.

عکس خانوادگی سعید امیرسلیمانی با همسر و فرزندانش

سعید امیرسلیمانی 17 آبان ماه سال 1321 متولد شد و فعالیت در دنیای هنر را از 18 سالگی با تئاتر آغاز کرد و در سالهای ابتدایی دهه 50 مشغول بازیگری در سینما و تلویزیون شد.عکس خانوادگی سعید امیرسلیمانی با همسر و فرزندانشعکس خانوادگی سعید امیرسلیمانی با همسر و فرزندانش

سعید امیرسلیمانی سال 1350 با همسرش ازدواج کرد که ثمره آن یک دختر بنام کمند امیرسلیمانی متولد 1352 و یک پسر بنام سپند امیرسلیمانی متولد 1356 می باشد.

خانواده سعید امیرسلیمانی

خانواده امیرسلیمانی یکی از خانواده های هنرمند است که سعید امیرسلیمانی به عنوان پدر خانواده از چهره های پیشکسوت دنیای بازیگری است و دو فرزندش کمند و سپند راه پدر را دنیای هنر ادامه داده و امروز یکی از چهره های مشهور دنیای بازیگری هستند.

عکسی از خانواده سعید امیرسلیمانی

عکسی از خانواده سعید امیرسلیمانی

سعید امیرسلیمانی تجربه بازی در فیلم های ماندگاری چون کفش های میرزا نوروز ، ناصرالدین شاه آکتور سینما ، دلشدگان ، دندان طلا ، مهریه بی بی ، سلطان صاحبقران ، هزار دستان ، دبیرستان خضرا و... را در کارنامه هنری اش دارد.

سعید امیرسلیمانی در کنار فرزندانش

سعید امیرسلیمانی در کنار فرزندانش

کمند اولین فرزند سعید امیرسلیمانی است که 16 خرداد 1352 متولد شد و بازیگری را از 7 سالگی در نمایش سنجاب ها آغاز کرد و سال 1360 اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون رقم خورد. بازی در نقش آذر سریال پدرسالار یکی از ماندگارترین نقش آفرینی های او محسوب میشود.

سعید امیرسلیمانی و دخترش کمند

سعید امیرسلیمانی و دخترش کمند

سپند دومین فرزند سعید امیرسلیمانی است که 28 آذرماه سال 1356 متولد شد و راه پدر و خواهرش را در دنیای بازیگری ادامه داد و در سریال هایی چون من یک مستاجرم ، خوش نشین ها ، مسیر انحرافی ، کلاه پهلوی ، تبریز در مه ، معمای شاه ، در حاشیه و... به ایفای نقش پرداخته است.

سعید امیرسلیمانی در کنار همسر و پسرش

سعید امیرسلیمانی و پسرش سپند امیرسلیمانی

زندگی مشترک سعید امیرسلیمانی و همسرش چیزی حدود 50 سال دوام داشته است و این زوج زندگی عاشقانه ای را در کنار هم داشته اند.

سعید امیرسلیمانی و پسرش سپند امیرسلیمانی

سعید امیرسلیمانی و دختر و پسرش

سعید امیرسلیمانی و دختر و پسرش

کمند و سپند دختر و پسر سعید امیرسلیمانی

کمند و سپند دختر و پسر سعید امیرسلیمانی

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن