ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 10 فروردین و بیوگرافی چهره های متولد 10 فروردین و درگذشت بازیگران در 10 فروردین و هنرمندان فوت شده در ده فروردین سلبریتی های به دنیا آمده در دهم فروردین و مرگ افراد مشهور ایرانی در نم نمک.

چهره های متولد و درگذشته در 10 فروردین

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به 10 فروردین رسیدیم. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید با کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در یک روز متولد شده اید و یا اینکه کدام یک از هنرمندان متولد فروردین هستند. اگر پیگیر مطلب روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی در نم نمک باشید ما شما را با این چهره ها آشنا میکنیم.چهره های متولد و درگذشته در 10 فروردین [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته در 10 فروردین [عکس و بیوگرافی]

به نظر شما امروز 10 فروردین همزمان با سالروز تولد کدام یک از چهره های مشهور ایرانی است؟!

این چهره های مشهور ایرانی در 10 فروردین متولد شدند

مینا نوروزی

مینا نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 فروردین 1344 در گیلان متولد شد.

تولد مینا نوروزی در 10 فروردین

10 فروردین سالروز تولد مینا نوروزی

مینا نوروزی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار با سریال مزد ترس به تلویزیون آمد اما با بازی در سریال دنیای شیرین دریا به شهرت بیشتری در میان مردم دست یافت و بازی در سریال هایی چون کت جادویی ، قطار ابدی ، مروارید سرخ ، آسمان همیشه ابری نیسیت ، رخنه ، کوبار و بازی نقاب ها را در کارنامه هنری اش دارد.

علیرضا افتخاری

امروز 10 فروردین همزمان با سالروز تولد علیرضا افتخاری خواننده موسیقی سنتی کشورمان است. علیرضا افتخاری 10 فروردین سال 1337 در اصفهان متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 10 فروردین + تصاویر

علیرضا افتخاری خواننده کشورمان در 10 فروردین متولد شد

وی در سال 1355 در آزمون باربد و در محضر اساتیدی چون علی اکبر خان شهنازی ، داریوش صفوت ، علی تجویدی و … موفق به کسب رتبه نخست گشت. در سال 1362، اولین آلبوم خود را با نام «آتش دل» و به یاد استاد فقیدش تاج اصفهانی منتشر کرد. وی در طول چهار دهه فعالیت حرفه ای خود ، تا کنون موفق به انتشار بیش از 60 آلبوم موسیقی در سبک های سنتی ، ارکسترال و تلفیقی منتشر شده است.

چهره های مشهور ایرانی متولد 10 فروردین + تصاویر

10 فروردین سالروز تولد علیرضا افتخاری خواننده کشورمان

از آلبوم های علیرضا افتخاری می توان به مقام صبر ، راز و نیاز ، سروسیمین ، شور عشق ، نیلوفرانه ، یاد استاد ، سرمستان ، افسانه ، مستانه ، امان از جدایی ، هنگامه و شب عاشقان اشاره نمود.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
86.6%

نظر دادن