ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 29 آبان و بیوگرافی چهره های متولد 29 آبان و درگذشت بازیگران در 29 آبان و هنرمندان فوت شده در بیست و نه آبان سلبریتی های به دنیا آمده در بیست و نهم آبان و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 29 آبان

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیست و نهمین روز از آبان ماه رسیدیم. امروز 29 آبان همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.چهره های متولد و درگذشته 29 آبان [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 29 آبان [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی امروز 29 آبان متولد شده اند ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

این چهره های مشهور ایرانی متولد 29 آبانند

مریم حیدرزاده

مریم حیدرزاده شاعر ، نویسنده و نقاش کشورمان 29 آبان 1356 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 29 آبان

مریم حیدرزاده شاعر کشورمان متولد 29 آبان است

مریم حیدرزاده شاعر سرشناس کشورمان است که بخاطر سرودن شعرهایی با لحن محاوره به شهرت زیادی رسید و بسیاری از خواننده های کشورمان از شعرهای او برای آهنگ هایشان استفاده میکنند.

محمدعلی سپانلو

محمدعلی سپانلو شاعر ، روزنامه نگار و منتقد ادبی کشورمان 29 آبان 1319 در تهران متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 29 آبان

محمدعلی سپانلو شاعر کشورمان متولد 29 آبان است

محمدعلی سپانلو آثاری برجسته ای از نویسنده های بزرگ دنیا را ترجمه کرده و مدتی در رادیو مشغول به کار شد و بیش از شصت جلد کتاب در زمینه های شعر و داستان و تحقیق ، به صورت تألیف یا ترجمه ، منتشر کرده است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
73.4%

نظر دادن