ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، افراد معروف و چهره های متولد 29 دی و بیوگرافی چهره های متولد 29 دی و درگذشت بازیگران در 29 دی و هنرمندان فوت شده در بیست و نهم دی سلبریتی های به دنیا آمده در بیست و نهم دی و مرگ افراد مشهور ایرانی را در نم نمک ببینید.

چهره های متولد و درگذشته در 29 دی

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیست و نهمین روز از دی ماه رسیدیم . امروز 29 دی همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.چهره های متولد و درگذشته 29 دی [عکس و بیوگرافی]چهره های متولد و درگذشته 29 دی [عکس و بیوگرافی]

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی امروز 29 دی ماه متولد شده اند ادامه این مطلب از چهره های نم نمک را از دست ندهید.

29 دی تولد کدام یک از چهره های مشهور ایرانی است

خسرو سینایی

خسرو سینایی فارغ التحصیل کارگردانی و فیلم نامه نویسی از آکادمی هنرهای نمایشی و رشته تئوری موسیقی 29 دی 1319 در ساری متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 29 دی ماه + تصاویر

خسرو سینایی کارگردان کشورمان در 29 دی متولد شد

سینایی از سال 1346 در وزارت فرهنگ و هنر و از سال 1352 در تلویزیون ایران شروع به کار کرد. او فعالیت سینمایی خود را در سال 1358 با کارگردانی فیلم زنده باد ... آغاز کرد و علاوه بر نویسندگی و کارگردانی ، ساخت موسیقی و تدوین برخی از آثارش را برعهده دارد. او در سال 1384 فیلم کوتاه «فرش ، اسب ، ترکمن» از مجموعه فرش ایرانی را کارگردانی کرد.

این هنرمند کشورمان 11 مردادماه 1399 بر اثر عفونت ریه و ابتلا به کرونا درگذشت.

گیتی معینی

گیتی معینی بازیگر کشورمان 29 دی 1323 در تویسرکان متولد شد.

چهره های مشهور ایرانی متولد 29 دی ماه + تصاویر

گیتی معینی بازیگر کشورمان در 29 دی متولد شد

اولین فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال 1373 با فیلم حسرت آغاز کرد.او تاکنون در سریال های متعددی که عموما قالب طنز دارند به ایفای نقش پرداخته است. از معروف ترین آنها می توان به سریال خانه به دوش اشار کرد

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
68%

نظر دادن