ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل جونیور براندائو بازیکن فوتبال برزیلی پرسپولیس به همراه عکس های خانوادگی و شخصی و افتخارات جونیور براندائو با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه جونیور براندائو و همسرش(Júnior Brandão)

  • نام اصلی : جونیور براندائو
  • نام مستعار : جونینیو
  • متولد : 7 ژانویه 1995 برزیل
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پست : مهاجم
  • باشگاه : پرسپولیس
  • قد : 187 سانتیمتر

بیوگرافی کامل جونیور براندائو

جونیور براندائو متولد 7 ژانویه 1995 در برزیل بازیکن فوتبال برزیلی پرسپولیس است.بیوگرافی جونیور براندائو فوتبالیست و همسرش + زندگینامهبیوگرافی جونیور براندائو فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

جونیور برانداو - Júnior Brandão

جونیور برانداو - Júnior Brandão

جونیور براندائو مهاجم برزیلی که در زمان توافق با پرسپولیس گفت : بازیکن بعدی پرسپولیس هستم که برای هواداران و این تیم گل های زیادی به ثمر خواهم رساند.

زمان عقد قرارداد مهاجم برزیلی پرسپولیس

جونیور براندائو مهاجم برزیلی برای عقد قرار داد با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و قرار است این بازیکن روز یکشنبه ( 27 مرداد ) وارد ایران شود و در صورت موفقیت در آزمایش های پزشکی در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گیرد.

اولین پیام جونیور براندائو به هواداران پرسپولیس

وی پیرامون سفر به ایران در پیامی که امروز جمعه برای هواداران پرسپولیس منتشر کرده ، گفت : سلام به هواداران پرسپولیس ، من این جا هستم تا به شما بگویم که یکشنبه به تهران خواهم آمد و بازیکن بازیکن بعدی پرسپولیس ، من هستم و برای شما گل های زیادی خواهم زد.

جونیور برانداو مهاجم جدید پرسپولیس تهران

کری خوانی جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس

جونیور براندائو بازیکن برزیلی پرسپولیس

جونیور براندائو مهاجم 24 ساله برزیلی درحالی وعده گل های زیاد را برای این تیم پرطرفدار پایتخت داده است که از سال 2015 تا 29 مه 2019 در 59 مسابقه به میدان رفته است و فقط 15 گل به ثمر رسانده که آمار جالبی برای یک مهاجم محسوب نمی شود.

همچنین او که به عضویت تیم لودوگورتس درآمده بود ، نتوانست در لیگ بلغارستان عملکرد موفقی ارائه دهد تا به صورت قرضی به تیم گویان برزیل بازگشت او در این تیم هم چهره موفقی در گلزنی از خود نشان نداد.

عکسهای اینستاگرام جونیور براندائو

عکسهای اینستاگرام جونیور براندائو

وضعیت ازدواج و همسر جونیور براندائو

او ازدواج کرده و متاهل است و در سال 98 صاحب فرزند شده است.

جونیور براندائو و همسرش و فرزندش

جونیور براندائو و همسرش و فرزندش

بازیکن یوونتوس

این بازیکن فوتبال حرفه ای خود را از 19 سالگی در تیم یوونتوس برزیل آغاز کرد و در اولین فصل موفق به ثبت 10گل در 13 بازی شد. این بازیکن ماجراجو که طی مدت کوتاه با تغییر چند تیم در لیگ برزیل ، در نهایت در فصل گذشته با مبلغ قابل توجه یک و نیم میلیون یورویی به تیم لودوگورتس واگذار شد. این بازیکن در حال حاضر در تیم گویاس حضور دارد و طبق اخبار منتشر شده این هفته وارد تهران خواهد شد و باید دید در تجربه جدیدش موفق به جلب رضایت این باشگاه برای عقد قرارداد و موفقیت در این تیم خواهد شد یا خیر.

جدول عملکرد جونیور براندائو
باشگاه های حرفه ای*
سال ها باشگاه ها بازی (گل)
2015 Juventus-SC 13 (1)
2015 Ypiranga-RS 3 (0)
2016 Boa Esporte 0 (0)
2016 Ferroviária 0 (0)
2017 Novo Hamburgo 6 (0)
2017 Primavera 1 (0)
2018 Iporá 6 (1)
2018 Atlético Goianiense 18 (9)
2018 لودوگورتس رازگراد بی 6 (4)
2018 باشگاه فوتبال لودوگورتس رازگراد 0 (0)
2019 Goiás (قرضی) 6 (0)

منابع : نم نمک | جونیور براندائو اینستاگرام/ جونیور براندائو فیسبوک/ صفحه شخصی جونیور براندائو/جونیور براندائو ویکی پدیا/ جونیور براندائو تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(11 رای)
63.6%

نظر دادن