ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل شهاب الدین عزیزی خادم سیاستمدار و از مدیران ورزش فوتبال به همراه عکس های خانوادگی و حواشی شهاب عزیزی خادم و همسر شهاب الدین عزیزی خادم و علت برکناری عزیزی خادم و عزیزی خادم داماد کیست با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه شهاب عزیزی خادم و همسرش(Shahab Aldin Azizi Khadem)

  • نام اصلی : شهاب الدین عزیزی خادم
  • متولد : 1 بهمن 1356 پل دختر
  • زمینه فعالیت : ورزش فوتبال
  • پیشه : مدیر ورزشی
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت :
  • قد :

بیوگرافی کامل شهاب الدین عزیزی خادم

شهاب الدین عزیزی خادم متولد 1 بهمن 1356 در پل دختر سیاستمدار و مدیر ورزشی ایرانی است.بیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش + فرزندانبیوگرافی شهاب الدین عزیزی خادم و همسرش + فرزندان

شهاب الدین عزیزی خادم - Shahab Aldin Azizi Khadem

شهاب الدین عزیزی خادم - Shahab Aldin Azizi Khadem

سوابق مدیریتی و صنعتی عزیزی خادم از او چهره ای اقتصادی ساخته است ، مردی که در دوران وزارت پرویز کاظمی در وزارت رفاه ، استارت همکاری با دولت نهم را زد و همراه با اولین اخراجی کابینه از بدنه دولت جدا شد.

او سابقه حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشته و رئیس سازمان تیم های ملی فوتبال ایران بود و او را با پسوند "مدیر احمدی نژادی" در فوتبال ایران می شناسند.

رد صلاحیت

شهاب الدین عزیزی خادم سال 1395 برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نام نویسی کرد ، اما از سوی کمیته تعیین صلاحیت فدراسیون فوتبال ، رد صلاحیت شد.

امیر عابدینی یکی از اعضای وقت این کمیته ، در مصاحبه با روزنامه قانون ، دلیل رد صلاحیت عزیزی خادم را "نداشتن 10 سال سابقه مدیریت دولتی" عنوان کرد.

ریاست فدراسیون فوتبال

شهاب الدین عزیزی خادم در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در سال 1399 برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

او در انتخابات هیات رییسه سال 1390 در مبارزه انتخاباتی علی فتح الله زاده ، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال را شکست داد و به هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید.

عکس های شهاب عزیزی خادم

برکناری

سرانجام وی در تاریخ 28 بهمن 1400 ساعت 11:30 با رای اعضای هیئت رئیسه از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار شد.

وضعیت ازدواج و همسر شهاب الدین عزیزی خادم

از وضعیت ازدواج و همسر شهاب الدین عزیزی خادم اطلاعات دقیقی در دست نیست.

شهره موسوی و شهاب عزیزی خادم

شهره موسوی و شهاب عزیزی خادم

مهمترین اقدامات

آقای عزیزی خادم پیش از این ادعاهایی مبنی بر راه اندازی "شورای عالی راهبردی فدراسیون" ، تصویب بازگشت دروازه بان های خارجی به لیگ برتر ، تدوین و قانونمند کردن فعالیت مدیران برنامه (ایجنت ها) در فوتبال ایران و قراردادی 10 ساله برای اجاره هواپیمای چارتر و اختصاصی برای تیم ملی فوتبال ایران ، در زمان حضورش در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را داشت.

مدیریت ورزشی

مدیریت ورزش سخت است باید هم جوابگوی مسوولان رده بالای خود باشند و هم جوابگوی مردم ، در ورزش با منابع انسانی ای که در اختیار دارید می توانید کارهای بزرگی انجام دهید. به نظرم اگر یک مدیر ورزشی باشد بسیار خوب است. اما بعضی وقت ها فردی که تعیین می شود نه مدیر است نه ورزشی. اما اگر بخواهم بین مدیربودن و ورزشی بودن یکی را انتخاب کنیم ، مدیربودن بهتر است ، چون مدیریت یک علم است که مانند یک چتر بزرگ است و ورزش را هم در برمی گیرد.

عکسهای اینستاگرام شهاب الدین عزیزی خادم

عکسهای اینستاگرام شهاب الدین عزیزی خادم

سایر فعالیت ها

دکتر شهاب الدین عزیزی خادم عضو هیات مدیره شرکت آتیه پردازان تیوا (سهامی خاص) است و با علی اسکندری و حمید رضا مهرعلی همکاری دارد.

دکتر شهاب الدین عزیزی خادم علاوه بر هیات مدیره باشگاه سایپا ، در شرکت پتروشیمی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی شازند نیز عضو هیات مدیره است. ایشان در شرکت ورزشی ایران خودرو و شرکت بین الملی ساختمان و صنعت ملی و شماری از خودروسازان نیز سابقه حضور در هیات مدیره دارد.

دوران ریاست کفاشیان

در مورد دوران ریاست کفاشیان فوتبال ایران با نگاه پوپولیستی ، آسیب ها و ضربه های سختی خورده است. فدراسیون در حوزه دیپلماسی در داخل و فاز خارج موفق نبوده است. ما در طول این مدت کمیته اجرایی AFC را از دست دادیم ، آگاهانه یا ناآگاهانه با رفتارهای غیرانسانی با دکتر دادکان برخورد کردیم ، از طرف دیگر با رفتاری اسطوره شکن با علی دایی برخورد کردیم. در طول این مدت ما نخبه گریز بودیم.


منابع : نم نمک | شهاب الدین عزیزی خادم اینستاگرام/ شهاب الدین عزیزی خادم فیسبوک/ صفحه شخصی شهاب الدین عزیزی خادم/شهاب الدین عزیزی خادم ویکی پدیا/ شهاب الدین عزیزی خادم تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
46.6%

نظر دادن