ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مارکو آسنسیو بازیکن فوتبال اهل اسپانیا به همراه عکسهای جذاب مارکو آسنسیو با شما در نم نمک خواهیم بود.

بیوگرافی و زندگینامه مارکو آسنسیو و همسرش(Marco Asensio)

  • نام کامل : مارکو آسنسیو ویلمسن
  • تاریخ تولد : 21 ژانویه 1996
  • محل تولد : پالما اسپانیا
  • پست : هافبک
  • قد : 180 سانتی متر

بیوگرافی کامل مارکو آسنسیو 

مارکو آسنسیو ویلمسن (Marco Asensio Willemsen) متولد 21 ژانویه 1996 در پالما اسپانیا است.بیوگرافی مارکو آسنسیو فوتبالیست و همسرش + زندگینامهبیوگرافی مارکو آسنسیو فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

مارکو آسنسیو

زندگینامه و عکس های جذاب مارکو آسنسیو

زندگینامه مارکو آسنسیو

مارکو آسنسیو با قدی حدود 180 سانتی متر در پست هافبک تهاجمی فوتبال بازی می کند. آسنسیو از مادر هلندی و پدر اسپانیایی متولد شده است.

آسنسیو درخشش قابل توجهی در دو دیدار رفت و برگشت داشت و اکنون به عنوان ستاره جدید لالیگا شناخته می شود. او پسر گیلبرتو فوتبالیست مشهور اسپانیایی است. اکنون به نظر می رسد او از پدرش فوتبالیست مطرح تری خواهد شد.

زندگی فوتبالی مارکو آسنسیو

دنیای فوتبال حالا چهره های جدیدی را درون خود می بیند. یکی از آنها مارکو آسنسیو هافبک هجومی رئال مادرید است ، بازیکنی که در دو مسابقه رفت و برگشت رئال مادرید مقابل بارسلونا گلزنی کرد.

آسنسیو متولد سال 96 میلادی در مایورکاست. او فوتبال خود را در همین شهر آغاز کرد اما از 2014 به رئال مادرید پیوسته است البته او در این مدت دو فصلی در تیم های مایورکا و اسپانیول به صورت قرضی بازی کرد.

اکنون او دوباره به رئال مادرید برگشته است و عملکرد درخشان او نشان می دهد قصد جدایی ندارد و از سویی تمایلی هم ندارد زیر سایه ستاره هایی مثل رونالدو ، بنزما و یا بیل گم شود.

مارکو فوتبالش را از تیم شهرش مایورکا آغاز کرد و بعد از آن توسط باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید زیر نظر گرفته شد.

در 14 نوامبر 2014 رئال مادرید موفق شد این بازیکن جوان را از مایورکا به خدمت بگیرد و در 6 دسامبر رسما معرفی شد گفته می شود رقم قرارداد آسنسیو با رئال مادرید 3٫9 میلیون یورو به مدت 6 سال است.

مارکو آسنسیو رئال مادرید

زندگی فوتبالی مارکو

به خاطر فان باستن ، مارکو نامیده شد

نام آسنسیو از روی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال برداشته شد : مارکو فان باستن.

تیم ملی هلند او را می خواست

این بازیکن که مادری هلندی دارد در اکتبر گذشته با پیشنهاد هلندی ها برای حضور در تیم لمی این کشور مواجه شدو گروهی از فعالان شبکه هیا اجتماعی خواستار حضور مارکو در تیم ملی هلند شدند اما ناکام ماندند.

با تیم ملی اسپانیا بازی کرد

فصل درخشان آسنسیو در اسپانیول باعث شد که لد بوسکه او را در لیست بازی های دوستانه پیش از یورو قرار دهد و دقایقی در سن گالن مقابل بوسنی بازی کند.

 مارکو آسنسیو تیم فعلی

مارکو شوت زن حرفه ای رئال مادرید

رده های پایه اسپانیا

مارکو آسنسیو در تیمهای زیرل 16 سال ، زیر 19 سال و زیر 21 سال اسپانیا بازی کرده و سابقه قهرمانی اروپا در رده زیر 19 سال را در کنار بورخا مایورال و وایخو دارد.

تمجید دل بوسکه

ویسنته دل بوسکه ، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا اخیرا گفته است : ” آسنسیو مستعدترین بازیکن فوتبال اسپانیاست.”

اولین بازی در لیگ دسته دو در سن 17 سالگی

محصول آکادمی مایورکا در 11 سالگی به این باشگاه ملحق شد و در سن 17 سالگی اولین بازیش را در لیگ دسته دو مقابل رکرتیوو اوئلوا انجام داد. در ششمین بازیش فیکس شد. در لیگ دسته دو 56 بازی داشت و برای مایورکا هفت گل زد.

مارکو آسنسیو

عکس مارکو آسنسیو

باشگاه های جوانان آسنسیو

  • 2003-2006 پلاتچس د کالویا
  • 2006-2013 مایورکا

باشگاه های حرفه ای آسنسیو

  • سال ها باشگاه ها بازی† (گل)†
  • 2013-2014 مایورکا بی 14 (3)
  • 2013-2014 مایورکا 37 (4)
  • 2014- رئال مادرید 34 (7)
  • 2014-2015 ← مایورکا (قرضی) 19 (3)
  • 2015-2016 ← اسپانیول (قرضی) 34 (4)

مارکو آسنسیو

هافبک هجومی رئال مادرید مارکو آسنسیو

مارکو آسنسیو در تیم ملی

  • 2012 زیر 16 سال اسپانیا 2 (0)
  • 2014-2015 زیر 19 سال اسپانیا 12 (8)
  • 2015- زیر 21 سال اسپانیا 18 (7)
  • 2016- اسپانیا 6 (0)

مارکو آسنسیو

قهرمانی های مارکو آسنسیو با رئال مادرید

افتخارات مارکو آسنسیو

آسنسیو در ادامه تا پیش فصل 2017 لالیگا در هر سه تورنمنت معتبر سوپرجام اروپا ، سوپر جام فوتبال اسپانیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا 2017 که حضور داشت ، موفق به گلزنی شد. وی در تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا نیز خوش درخشید و در یورو زیر 21 سال اروپا 2017 به عنوان بهترین مهاجم مسابقات انتخاب شد.

حاشیه های مارکو آسنسیو

عکس جنجالی مارکو آسنسیو بازیکن فوتبال رئال در کنار مسجد الاقصی

سلفی بازیکن معروف تیم ملی فوتبال اسپانیا در کنار مسجد الاقصی در شهر قدس دردسرساز شد.

مارکو آسنسیو بازیکن تیم رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا که برای بازی با تیم اسراییل به شهر قدس رفته بود از بالکن هتل محل اقامت خود با گرفتن یک سلفی که چشم انداز گنبد مسجد الاقصی در آن دیده می شد ، این عکس را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

او همچنین با نوشتن عبارت ” تور فرهنگی” در زیر عکس پرچم اسراییل را نیز به آن الصاق کرد.

همزمان با ری توییت شدن این تصویر ، به مرور فعالان فضای مجازی فلسطینی اعتراضات خود را نسبت به بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا آغاز کردند و با گسترش این اعتراضات فعالان مجازی اسراییل نیز به نوشتن کامنت های حمایتی از این بازیکن در زیر عکس روی آوردند.

تهدید مارکو آسنسیو توسط داعش

پس از اینکه داعش چند تن از اهالی سرشناس فوتبال از جمله لیونل مسی ، کریستیانو رونالدو ، نیمار و دیدیه دشان را تهدید کرد ، این بار به سراغ تهدید کردن مارکو آسنسیو رفت.

گروه تروریستی داعش در عکسی که از که از آسنسیو منتشر کرد ، این بازیکن را صهیونیسم معرفی کرد و نوشت :

وای بر شما مسیحیان و یهودیان. هر زمانی که درگیر شده و شکست خوردید ، گزافه گویی کرده و زمانی که در حال از بین رفتن بودید به آن ها پناه برده اید. (مسیح و یهود) در قیامت ، آن ها مجازات خواهند شد؛ برای اینکه این چیزی است که خدا وعده داده و قولش را نمی شکند.

مارکو آسنسیو اسپانیا

مارکو آسنسیو


منابع : نم نمک | مارکو آسنسیو اینستاگرام/ مارکو آسنسیو فیسبوک/ صفحه شخصی مارکو آسنسیو/مارکو آسنسیو ویکی پدیا/ مارکو آسنسیو تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(5 رای)
80%

نظر دادن