ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مزدک میرزایی گزارشگر مسابقه های فوتبال به همراه عکس های خانوادگی و علت مهاجرت به انگلیس مزدک میرزایی و دلیل رفتن مزدک میرزایی و فرزند مزدک میرزایی و دین مزدک میرزایی و مزدک میرزایی الان کجاست و مزدک میرزایی اصالتا اهل کجاست و همسر مزدک میرزایی و بیوگرافی مزدک میرزایی و همسرش و مزدک میرزایی و همسرش در خارج با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه مزدک میرزایی و همسرش(Mazdak Mirzaei)

  • نام اصلی : مزدک میرزایی
  • متولد : 26 شهریور 1349 تهران
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : مجری تلویزیونی ، گزارشگر فوتبال ، نویسنده ، مترجم
  • مدرک تحصیلی : لیسانس صنایع چوب
  • سالهای فعالیت : 1376 تاکنون
  • قد : 181 سانتیمتر
  • والدین : علی اصغر میرزایی

بیوگرافی کامل مزدک میرزایی

مزدک میرزایی متولد 26 شهریور 1349 در تهران مجری و گزارشگر مسابقه های فوتبال است.بیوگرافی مزدک میرزایی گزارشگر و همسرش + فرزندانبیوگرافی مزدک میرزایی گزارشگر و همسرش + فرزندان

مزدک میرزایی - Mazdak Mirzaei

مزدک میرزایی - Mazdak Mirzaei

فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع چوب از دانشگاه آزاد کرج می باشد ، تا نوجوانی فوتبالیست بود بعد سمت گزارشگری رفت و در کنار آن در مطبوعات نویسندگی می کند.

از آبادان تا تهران پارس

مزدک متولد تهران است و مدتی با خانواده در آبادان زندگی می کردند تا اینکه از سال 1361 که 12 ساله شد به تهران پارس نقل مکان کردند.

پدرش علی اصغر میرزایی از کارگردانان سابق تلویزیون می باشد.

مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال

مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال

شروع فوتبال

از 11 سالگی عشق جمع آوری عکس بازیکنان فوتبال و مطالعه مجلات ورزشی بود و تا 17 سالگی در تیم نوجوانان باشگاه شهید عراقی بازی می کرد.

ورود به صدا و سیما

از سال 1376 وقتی 27 ساله بود با معرفی پدرش وارد تلویزیون شد.

مسابقه میان تیم های نانت و موناکو نخستین بازی فوتبال بود که او موفق شد به مدت ده دقیقه در کنار جواد خیابانی قسمت هایی از آن را گزارش کند و پس از آن کم کم به گروه گزارشگران فوتبال شبکه سه تلویزیون پیوست.

عکس قدیمی مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور

عکس قدیمی مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور

فوتبال در زندگی مزدک

توپ را نمی توان از زندگی من حذف کرد ، در دوران جوانی و نوجوانی بیشتر به عنوان هافبک چپ و بک چپ در تیم های نوجوانان تهرانپارس ، صنایع دفاع و … بازی می کردم.

الان هم با دوستان فوتسال بازی می کنیم.

حواشی

وی همچنین در طول اجرا دوازده ساله برنامه نود در دو قسمت از برنامه در نبود عادل فردوسی پور عهده دار اجرا این برنامه پر طرفدار شد. از دیگر حواشی مزدک در طول حضور در اجرا می توان به حواشی اشاره کرد که محمد مایلی کهن برایش ایجاد می کرد که منجر به دفاع عادل فردوسی پور از وی در مقابل مایلی کهن در برنامه نود گردید. همچنین پرویز مظلومی مربی وقت استقلال در سال 89 مزدک را به طرفداری از تیم پرسپولیس در طول پخش بازی های این تیم متهم کرد.

مزدک میرزایی در برنامه خندوانه

مزدک میرزایی در برنامه خندوانه

شایعات یا واقعیت

گفته میشود دین مزدک میرزایی مسیحی یا زرتشتی است و او مسلمان نیست و همچنین گفته میشود او پسر بیوک میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون است که واقعیت ندارد و این تنها یک تشابه فامیلی است.

شباهت به بازیگر مشهور

یکی از شوخی های جالب کاربران فضای مجازی که بعدا خیلی مورد توجه قرار گرفت کنار هم قرار دادن عکس مزک و نیکلاس کیج بایگر مشهور هالیوودی کنار هم است.این دو شباهت زیادی به همدیگر دارند.

شباهت نیکلاس کیج و مزدک میرزایی

شباهت نیکلاس کیج و مزدک میرزایی

استعداد ندارم

مزدک همچنین در برنامه ویژه نوروز 94 در شبکه ورزش در گفتگویی صمیمی خود را فاقد هرگونه استعداد خاصی دانست و عنوان کرد : اگر گزارشگر نمی شدم هیچ شغل دیگری توانایی انجامش را نداشتم.

مدرسه فوتبال

مدرسه فوتبال و آموزش فوتبال از شغل دوم او یاد می شود ، دوره مربیگری C و D را پشت سر گذاشته و با توجه به کلاس هایی که در کرج برگزار شد ، مدرک آن را هم دریافت کرده است ، او در این مدرسه فوتبال علاوه بر شاگردان زیادی که دارد ، فرزندان علی کریمی نیز زیر نظر او در این آموزشگاه به تعلیم پایه ای فوتبال می پردازند.

وضعیت ازدواج و همسر مزدک میرزایی

مزدک میرزایی در چند سال اخیر ازدواج کرده و متاهل است.

مزدک میرزایی و همسرش

مزدک میرزایی و همسرش

افتخارات

مزدک میرزایی در سال 1384 بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شده است.

شیرین ترین گزارش

بازی فوتبال میان تیم های ملی ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ریوی برزیل ، که با گل قوچان نژاد باعث صعود ایران به جام جهانی شد ، خاطره انگیزترین گزارش زندگی ام بوده است.

ابتلا به آنفولانزای خوکی

دی ماه 1394 بود که به آنفولانزای N1H1 (خوکی) مبتلا شد ، او به مدت 5 روز در بیمارستان تحت قرنطیه و درمان بود و به جز سرم هیچ خوراکی نمی توانست بخورد.

در نهایت سلامتی اش را بدست آورد.

زندگی شخصی مزدک میرزایی

زندگی شخصی مزدک میرزایی

تیم و بازیکن مورد علاقه

به شدت طرفدار تیم یوونتوس ایتالیا و منچستر یونایتد انگلیس می باشد.

در بین تیم های ملی عرق زیادی به ایتالیا دارد و می گوید مسی را بیشتر از رونالدو دوست دارم با اینکه رونالدو حالا در تیم محبوب من حضور دارد اما مسی را بیشتر دوست دارم.

مهاجرت مزدک میرزایی؟!

مزدک میرزایی ، گزارشگر باسابقه ورزشی که در امر تهیه کنندگی نیز فعالیت می کرد بعد از قبول پیشنهاد حضور و همکاری در یکی از شبکه های فارسی زبان به نام ایران اینترنشنال از ایران کوچ کرد و برای همیشه ایران را ترک کرد.

مزدک میرزایی که از چندی پیش با اختلافاتی در صدا و سیما مواجه شده بود و فعالیتی در گزارش ها و برنامه های ورزشی نداشت ، در اقدامی عجیب این پیشنهاد را پذیرفت تا بعد از سال ها مجبور به ترک ایران شود.

مهاجرت مزدک میرزایی و همسرش

مهاجرت مزدک میرزایی و همسرش


منابع : نم نمک | مزدک میرزایی اینستاگرام/ مزدک میرزایی فیسبوک/ lcn; ldvchdd/صفحه شخصی مزدک میرزایی/مزدک میرزایی ویکی پدیا/ مزدک میرزایی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(25 رای)
75.2%

نظر دادن