ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل مهدی ترابی بازیکن فوتبال ایزان به همراه عکسها و مصاحبه کامل با مهدی ترابی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه و عکس های مهدی ترابی و همسرش(Mahdi Torabi)

  • نام اصلی : مهدی ترابی
  • زمینه فعالیت : فوتبالیست
  • متولد : 19 شهریور 1373
  • زادگاه : اشتهارد ، ایران
  • قد : 183 سانتیمتر
  • پُست : هافبک

بیوگرافی کامل مهدی ترابی

مهدی ترابی متولد 19 شهریور 1373 یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و همسرش + فرزندانبیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و همسرش + فرزندان

mehdi torabi

زندگینامه مهدی ترابی بازیکن جدید پرسپولیس

بیوگرافی مهدی ترابی هافبک پرسپولیس

او برای باشگاه فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست وینگر بازی می کرد.

خانواده مهدی ترابی

مهدی ترابی بازیکن محبوب کی روش در 19 شهریور ماه سال 1373 در اشتهارد ایران در خانواده ای کاملا مذهبی متولد شد. پدر او از اهالی فرهنگ و مادر وی خانه دار است که با شماره پیراهن 16 در پست هافبک دفاعی برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند و در لیست بازیکنان جام جهانی روسیه قرار دارد. در حال حاضر برای تیم سایپا تهران در پست وینگر بازی می کند و در بازی با ازبکستان توانست اولین گل ملی خود را ثبت کند .

مصطفی نائیج پور و مهدی ترابی

مصطفی نائیج پور و مهدی ترابی

وضعیت ازدواج و همسر مهدی ترابی

مهدی ترابی در حال حاظر 21 سال مجرد است و با پدر و مادرش زندگی میکند.

بازیکنان تیم ملی

علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده و مهدی ترابی

شروع فوتسالی

او بازی خود را با حضور در تیم پایگاه بسیج شروع کردو در دوران دبیرستان منتخب فوتسال دانش آموزان شهرستان شد و با درخشش خود به تیم منتخب استان البرز راه پیدا کرد و با این تیم قهرمان مسابقات کشوری در لرستان شد . در سال 1390 وقتی 17 ساله بودم آقای گل مسابقات کشوری شدم ، از همانجا به تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدم ، قبل از اردو به سفارش یکی از آشنایان در تست باشگاه سایپا شرکت کردم که در نهایت در نا امیدی در تست جوانان سایپا انتخاب شدم و کمتر از یک فصل وارد تیم بزرگسالان و موفق به بازی در لیگ برتر شدم.

حضور مهدی ترابی در باشگاه های حرفه ای

او کار خود را برای اولین بار در تیم نوجوانان سایپا شروع کرد و بعد از آن در سال 2012 به تیم بزرگسالان سایپا توسط مجتبی تقوی دعوت شد و توانست به عنوان بازیکن جایگزین در بازی های لیگ برتر به میدان برود و در مقابل مس کرمان بازی کند .

عکس های مهدی ترابی

عکس های مهدی ترابی

گلزنی مهدی ترابی در سایپا

ترابی اولین بار ، زمانی که 19 سال داشت ، در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به میدان رفت. در لیگ برتر چهاردهم ، او به یکی از مهره های اصلی سایپا بدل شد؛ اما دو فصل اول نتوانست برای تیمش گلزنی کند تا اینکه در چهاردهمین دوره لیگ برتر برای اولین بار در سطح رقابت های باشگاهی برای سایپا گلزنی کرد. ترابی تا این فصل فقط در تیم سایپا حضور داشته و برای این تیم به میدان رفته است. وی در این تیم زیر نظر مربیانی چون علی دایی ، حسین فرکی ، مجید جلالی و انگین فیرات بازی کرد.

بهترین فصل فوتبالی ترابی در لیگ برتر

بهترین فصل فوتبالی ترابی در لیگ برتر هفدهم بود که توانست بیش از دو برابر تمامی فصول خود گلزنی کند و 10 گل برای تیمش به ثمر برساند. او در این فصل بیشترین دقایق حضور در طول یک فصل را داشت و حدود 2400 دقیقه برای تیمش به میدان رفت. ترابی در فصل گذشته 27 بازی برای سایپا بازی کرد و البته دو بازی را هم به علت محرومیت از دست داد .

حضور بین المللی مهدی ترابی

مهدی ترابی توسط نلو وینگادا به تیم ملی فوتبال امید دعوت شد .

علی قلی زاده و مهدی ترابی

دو دوست صمیمی و هم تیمی سابق - علی قلی زاده و مهدی ترابی

حضور مهدی ترابی در تیم ملی

مهدی ترابی در سال 2015 برای اولین بار توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و در دیدار دوستانه برابر ازبکستان به میدان رفت تا اولین بازی ملی خود را انجام دهد. وی در بازی های مرحله اول مقدماتی جام جهانی ، در هر شش بازی به میدان رفت ، اما در مرحله دوم تنها دقایقی را برابر تیم ملی چین بازی کرد. وی تا کنون چهار گل برای تیم ملی به ثمر رسانده که تنها یکی از گل های وی در بازی های رسمی بوده است. ترابی 16 بازی ملی در کارنامه دارد. ترابی به عنوان دومین بازیکن تاریخ باشگاه سایپا فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کرده و در انتظار فرصتی است تا با حضور در میدان ، توانایی های خود را به نمایش بگذارد .

اولین گل ملی مهدی ترابی

اولین گل ملی او در بازی در مقابل ازبکستان زده است .


گل های بین المللی مهدی ترابی

1 . 21 خرداد 1394 ورزشگاه بنیادکار ، تاشکند ازبکستان بازی دوستانه

2 . 12 شهریور 1394 ورزشگاه آزادی ، تهران گوآم مقدماتی جام جهانی 2018

3 . 21 مهر 1394 ورزشگاه آزادی ، تهران ژاپن بازی دوستانه

مهدی ترابی تیم ملی

ترابی بازیکن تیم ملی

نقطه قوت مهدی ترابی

اولین مهرات او گام های بلند اش که به راحتی مدافعان را جا می گذارد . دومین خصوصیت اش استارت های ناگهانی است و سومی اینکه او راست پا است و وقتی از سمت چپ بازی کند با پای چپ می تواند به داخل محوطه جریمه بزند و به این ترتیب کار دفاعی حریف سخت می شود.

شماره شش تیم ملی

در تیم ملی خود آقای کی روش پیراهن شماره شش را به من داد ، می دانم چه بزرگانی این پیراهن را پوشیده اند ، امیدوارم لیاقتشو داشته باشم .

مهدی ترابی طرفدار چه تیمی است؟

من از دوران کودکی رنگ قرمز را دوست داشتم و تیم پرسپولیس را دوست داشتم.

رئالی

الگوی فوتبالی ام کریس رونالدو است و بخاطر او قطعا طرفدار رئال مادرید هستم .

مهدی ترابی و تقدیم جایزه به شهید مدافع حرم

مهدی ترابی بارها بسیجی بودن خود را نشان داده است ، همین امر نشان دهنده این است که شاید عرصه فعالیت عوض گشته باشد اما هیچ گاه هدف عوض نمی گردد .گرفتن عکس یادگاری با جمله “من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم” و انتشار آن در فضای مجازی خود بیانگر و نشاندهنده اوج بسیجی گری این ورزشکار دوست داشتنی می باشد.یکی دیگر از کارهایی که از این جوان ورزشکار انقلابی باعث خوشحالی امت حزب الله شد این بود که وی جایزه پدیده لیگ برتر فصل 94-95 خود را که دست یافتن به آن آرزوی هر بازیکنی است را به خانواده شهید مدافع حرم ، شهید مهدی عسگری اهدا نمود تا بار دیگر اثبات نماید که مومن انقلابی در هیچ چارچوبی نمی گنجد و متناسب با محیط انجام وظیفه خود می تواند به اعتلای اسلام کمک نماید .

گل مهدی ترابی

مهدی ترابی هافبک سابق سایپا

افتخارات شخصی مهدی ترابی

  • کسب عنوان بازیکن پدیده لیگ برتر فوتبال ایران فصل 94-95

گفت و گو با مهدی ترابی

استقلالی یا پرسپولیسی؟

معتقدم هر فردی در ایران از بچگی طرفدار یکی از این دو تیم است ، اینطور نیست که بگوییم ما طرفدار استقلال یا پرسپولیس نیستیم و از بچگی طرفدار تیم دیگری بودیم. اکنون نمی خواهم بگویم که طرفدار کدام تیم هستم اما قطعا اگر هر قرار باشد بین دو تیم سرخابی یک تیم را انتخاب کنم به تیمی خواهم رفت که از کودکی آرزویش را داشتم و با موفقیتش بزرگ و خوشحال شده ام .

علی دایی مسبب اصلی پیشرفت چشمگیرم شد

بخشی از پیشرفت من و علی قلی زاده و حضورمان در تیم ملی به حضور آقای دایی در سایپا برمی گردد. فکر می کنم کل تیم نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشتیم البته من زمان آقای جلالی فوتبالم خیلی خوب رشد کرد اما سال گذشته متاسفانه با مصدومیت بدموقع از آن درخشش دور شدم و در واقع برایم درجا زدن بود. با حضور علی آقا و آن حسی که ایشان از همان ابتدا به تیم القا کردند تا آن عملکرد خوب گذشته را به دست آوردم حتی بهتر از قبل؛ به نحوی که توانستم در لیست آقای کی روش قرار بگیرم .

مهدی ترابی پرسپولیس

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس

قلی زاده از ایران برود بیشتر پیشرفت می کند

علی قلی زاده یک بازیکن خوب ، فوق العاده تکنیکی و باهوش است ، فکر نمی کنم فوتبالیستی مثل او در لیگ امسال داشته باشیم چون واقعا در طی 6 سال حضورم در کنار او در تمرینات سایپا ، بازی ها لیگ و تیم ملی این را به عینه دیدم و او همیشه خیلی خوب از هوش فوتبالی اش استفاده می کند. آرزو می کنم او در فصل جدید اول اینکه لژیونر شود و به تیمی برود که فوق العاده پیشرفت چشمگیری داشته باشد. معتقدم اگر علی در خارج از ایران بازی کند قطعا در آن تیم می درخشد و سال های آینده تیم های خوب اروپایی به سراغ او خواهند آمد .

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس

تقابل هافبک سابق و جدید پرسپولیس محسن مسلمان و مهدی ترابی


منابع : نم نمک | مهدی ترابی اینستاگرام/ مهدی ترابی فیسبوک/ صفحه شخصی مهدی ترابی/مهدی ترابی ویکی پدیا/ مهدی ترابی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(39 رای)
91.2%

نظر دادن