ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، آیا مصرف دوغ پوکی استخوان می آورد و دشمن پوکی استخوان و دوغ برای چه افرادی مضر است و ایا ماست برای استخوان ضرر دارد و ایا دوغ برای پوکی استخوان خوب است و دوغ برای دستگاه گوارش و دوغ برای هضم غذا و چرا دوغ میخورم سردرد میگیرم در نم نمک.

آیا دوغ پوکی استخوان می آورد؟

بخش زیادی از بیمارانی که پوکی استخوان دارند یا کلسیم بدن آنها پائین است ، اکثرا رسوب "خلط سودا" دارند و لرزش و ضعف دست و پا دارند ، باید از کشک و پنیر و شیر و ماست پرهیز داده شوند؛ این مواد غذایی برای کسانی مناسب است که در زمین کشاورزی مشغول هستند و تحرک بدنی بالایی دارند.آیا دوغ پوکی استخوان می آورد؟آیا دوغ پوکی استخوان می آورد؟

آیا دوغ پوکی استخوان می آورد؟

مواد لبنی مانند ماست ، دوغ و کشک می تواند برای سایرین موجب پوکی استخوان هم شود چرا که رسوب می کند در مسیر گذر خون به مغز استخوان ، بعد به استخوان غذا نمی رسد.

یکی از موانع جذب کلیسیم در بدن نمک می باشد. به همین دلیل دوغ های صنعتی که سرشار از نمک هستند باعث ایجاد اختلال در جذب کلیسیم می شوند. در سنین بالای 50 سال ریسک شکستگی های شایع از پوکی استخوان در مهره های کمر ، استخوان ساعد و استخوان بالای پا بیشتر می شود که در خانم ها 40درصد و در آقایان 12درصد است بنابراین خانمها باید بیشتر به دنبال جذب کلیسیم باشند از دوغ های خانگی کم نمک استفاده نمایند.

در نهایت باید بگوییم

دوغ یک نوشیدنی پر خاصیت است که موجب افزایش میزان جذب کلسیم و استحکام استخوان ها می شود. اما افرادی که از ضعف مفرط استخوان رنج می برند و یا برخی از افرادی که مبتلا به پر کاری غده پاراتیروئید هستند نباید دوغ مصرف کنند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن