ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، جلوگیری از ویروسی شدن گوشی و بهترین راه برای حذف ویروس از سیستم عامل اندروید و حذف ویروس از گوشی سامسونگ و علائم ویروسی شدن گوشی سامسونگ و حذف ویروس از گوشی شیائومی و رفع ویروسی شدن تلگرام و ویروسی شدن گوشی از طریق سایت و ویروس کشی مموری با گوشی اندروید و ویروس کشی گوشی بدون پاک شدن اطلاعات در نم نمک.

ترفندهایی برای جلوگیری ویروسی شدن گوشی

یکی از پر استفاده ترین ابزارهای بروز که اکثر انسان ها با هر سنی از آن برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند ، اسمارت فون ها است که هر یک از ما از آن تنها به عنوان ابزاری برای حفظ و حمل اطلاعات خود استفاده می کنیم تا در هر مکان و موقیعت جغرافیایی استفاده کنیم. با این وجود از بین رفت و یا دست یابی افراد سودجو به این اطلاعات همانند زنگ خطر و هشداری است که می تواند باعث رنجاندن ما شود.راهکار جلوگیری از ویروسی شدن گوشی موبایلراهکار جلوگیری از ویروسی شدن گوشی موبایل

از این رو باید برخی قوانین تعریف شده را برای محافظت از اطلاعاتمان را انجام دهیم تا دیگر مشکلات متعددی در این زمینه را شاهد نباشیم و برایمان مشکلی پیش نیاید. اما در این مطلب از بخش تکنولوژی نم نمک قصد داریم تا شما را با ترفندهایی برای عدم ویروسی شدن گوشی و در نتیجه حفظ اطلاعات آشنا سازیم که بتوانند به شما در این امر کمک کنند. همراه ما باشید.

راهکارهایی برای جلوگیری از ویروسی شدن گوشی

نکات جلوگیری از ویروسی شدن گوشی همراه

1- آپدیت کردن گوشی به آخرین نسخه

همان گونه که مستحضر هستید آپدیت ها بطور معمول برای هر اسمارت فون هر چند ما یک بار ارائه می گردند تا کاربر پس از نصب آخرین نسخه آپدیت که توسط شرکت سازنده ازائه می شود ، بتواند باگ ها و مشکلات اندروید نسخه قبلی و همچنین ارتقا امنیت گوشی خود بپردازند و نتیجه آن نیز امن و زیبا شدن محیط کاربری گوشی خواهد بود که این گونه دست افراد سودجو به اطلاعات شما نخواهد رسید و می توانید از آنها محافظت عمل آورید.

راهکارهایی برای جلوگیری از ویروسی شدن گوشی

از آلوده شدن گوشی همراه جلوگیری کنید

برای آپدیت اسمارت فون خود به آخرین نسخه باید وارد Settings و سپس Software Update شوید و از بروز رسانی های موجود در اسمارت فون خود مطلع شوید و در صورت وجود نصب کنید.

2- جلوگیری از نصب برنامه ها از منابع ناشناس

زمانیکه برای اولین بار گوشی خود را خریداری می کنید در اولین حرکت ممکن است شروع به نصب و دانلود برنامه هایی از منابع نا آشنا می کنید که در هنگام نصب با پیغامی روبرو می شود که در آن شما خودتان به گوشی این اجازه را می دهید که گوشی با اجازه خودتان از فروشگاه های غیر معتبر شروع به نصب برنامه هایی که دانلود می کنید شود.

راهکارهایی برای جلوگیری از ویروسی شدن گوشی

از این رو در هنگام دانلود و نصب برنامه هایی از فروشگاه های غیرمعتبر ، به این پیغام دقت کنید تا مشکلی به مرور زمان برای گوشی شما رخ ندهد و علت آن هم این است که برنامه مورد نظرتان شاید یک بدافزار باشد و نتیجه آن تخریب گوشی خواهد بود.

3- دقت کردن به دسترسی های داده شده به برنامه های نصب شده

پس از نصب برنامه ، بطور معمول شاهد پیغامی خواهید بود که در آن برنامه مورد نظر برخی دسترسی ها را خواهد گرفت که هم می توانید آنها را رد کنید و هم می توانید قبول کنید که اگر این برنامه یک بدافزار نبود و از فروشگاه های معتبر همانند " Google Play " دانلود کرده اید ، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد و می توانید به راحتی تمام به آن ها دسترسی دهید و آنها به هیچ وجه بدافزار نیستند و نمی توانند آسیب برسانند.

راهکارهایی برای جلوگیری از ویروسی شدن گوشی

بنابراین باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید تا ویروسی شدن گوشی خودداری نمایید. برای مشاهده دسترسی های داده شده به برنامه ها باید ابتدا وارد Setings و سپس وارد Apps شوید و با انتخاب هر برنامه می توانید از بخش " App permissions " دسترسی های داده شده را مشاهده نمایید.

4- نصب برنامه های ویروس کش معتبر

یکی از برنامه هایی که می توانند به میزان زیادی از عدم ویروسی شدن گوشی خودداری نمایند ، برنامه های ویروس کش هستند که باید آنها را از فروشگاه های معتبر خریداری و یا بصورت رایگان نصب کنید. بدین ترتیب برای عدم ویروسی شدن گوشی های خود باید مراقب باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و بتوانید به راحتی تمام کارهای روزمره خود را انجام دهید. موفق باشید.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن