ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، چیکار کنم باسنم سریع بزرگ بشه در خانه و چه روغنی بزنم باسنم بزرگ شه و چیکار کنم باسنم سریع بزرگ بشه نی نی سایت و چی بخورم باسنم زود بزرگ شه و چاق شدن ران وباسن با غذا نی نی سایت و چه قرصی بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم و چطور بخوابم باسنم بزرگ بشه و اسم آمپول بزرگ کننده ران و باسن در نم نمک.

برای بزرگ تر شدن باسن بدون جراحی چه رژیم غذایی مناسب است؟

کوچک و نامناسب بودن سایز باسن با توجه به فرم بدن مشکلی برخی از خانم هاست برای همین دنبال راه حلی موثر هستند ، پاسخ به خواسته آنها آشنایی با مواد غذایی و برنامه خاص تغذیه ای است که براساس گفته متخصصان تغذیه در ادامه این بخش از نم نمک با آن آشنا خواهید شد.چیکار کنم باسنم سریع بزرگ بشه در خانه + رژیم غذاییچیکار کنم باسنم سریع بزرگ بشه در خانه + رژیم غذایی

مواد غذایی که برای بزرگ شدن و بیشتر کردن سایز باسن باید بخورید

سینه مرغ :

سینه مرغ بدون پوست ، منبع خوبی از پروتئین بدون چربی است. نصف یک سینه بدون استخوان حدود 142 کالری دارد. می تواند خیلی سریع پخته شود ، به راحتی در دسترس است . می توانید ؛آنرا بپزید ، کبابی کنید و یا به سوپ خود بیفزایید. این ، اسیده آمینه های ضروری بدن را فراهم می کند و سطح انرژی را بالا نگاه می دارد.

 مواد غذایی که باسن را بزرگ میکند

برنامه غذایی برای بزرگ کردن باسن

شیک پروتئینی :

یک گزینه عالی برای کسانی است که دو بار در روز ورزش و تمرین می کنند و یا از مواد طبیعی ، پروتئین کافی دریافت نمی کنند.انواع زیادی از شیک های پروتئینی در مارکت ها وجود دارند یکی از آنها را بخرید و آب ، شیر و شیر بادام اضافه کنید. و 15 الی 20 دقیقه بعد از تمرین ، میل کنید.

تخم شربتی :

تخم شربتی ، سرشار از پروتئین ها و چربی های سالم است. آنها از گیاه سالویا هیسپانیکا به دست می آیند که حاوی حدود 17 گرم پروتئین هستند.شما می توانید ، دو قاشق غذاخوری از تخم شربتی را به اسموتی ، پنکیک یا آب میوه خود اضافه کنید . آنها به راحتی در دسترس هستند و می توانید تهیه کنید و طعم بی نظیری هم دارند بنابراین می توانید به هر نوع غذایی اضافه کنید. اما زیاد از حد نه.. که ممکن است دچار درد شکم شوید.

ماهی :

ماهی ها سرشار از پروتئین و چربی های سالم امگا 3 هستند برای دریافت بیشتر آنها ، از ماهی های سالمون ، قزل آلا ، خال مخالی ، تیلاپیلا بیشتر استفاده کنید.

برنامه غذایی برای بزرگ کردن باسن

رژیم غذایی ویژه برای بزرگ شدن باسن

بذر و دانه های کتان :

رنگ آنها بین طلایی تا قهوه ای می باش ، . معمولا بصورت پودر مصرف می شوند. یک قاشق چای خوری از پودر دانه های کتان ، حاوی حدود 1.5 گرم پروتئین است.یک یا دو قاشق چای خوری از دانه های تخم کتان را به اسموتی ها ، آبمیوه ها ، سوپ ها و سالادهایتان برای دریافت پروتئین های اضافی ، اضافه کنید.

تخم مرغ :

تخم مرغ ها یرای ساختن باسن بزرگتر و سفت تر ، عالی هستند. یک تخم مرغ کامل حاوی اسید آمینه های ضروری مختلف است که به بازسازی عضلات و تقویت آنها کمک می کند.

قارچ :

قارچ ها سرشار از پروتئین می باشند و یک گزینه عالی برای گیاه خواران محسوب می شود. 100 گرم قارچ سفید ، حدود 29 کالری و 3.3 گرم پروتئین دارد.آنها را به سوپ ، سالاذ ، ساندویچ ها و یا دیگر غذاهای خوشمزه خود اضافه کنید.

گوشت گاو بدون چربی :

گوشت گاو ممکن است که برای سلامت قلب مفید نباشد ، اما گوشت گاو بدون چربی اینگونه نیست. سرشار از پروتئین هستند و 100 گرم از آنها حدود 21 گرم پروتئین دارد. می توانید با آن ، کتلت یا کوفته درست کنید و یا به سوپ خود اضافه کنید.

رژیم غذایی برای بزرگ کردن باسن

با این رژیم غذایی باسن خود را بزرگ کنید

پنیر لور :

یک پنیر نرم و سفید است و یک منبع عالی از پروتئین میباشد؛ 100 گرم از این پنیر ، حدود 11 گرم پروتئین دارد. ساخته شده از شیر می باشد ، پس بنابراین غنی از کلسیم است. شما می توانید آنرا مانند توفو ، به ساندویچ ، غلات یا سالاد خود بیفزایید.

جودوسر :

یک گزینه عالی برای صبحانه و غنی از فیبر غذایی است. 100 گرم از آن ، حدود 11 گرم فیبر رژیمی دارد. سطح سیری در بدن را افزایش می دهد ، باعث بالا رفتن انرژی فوری می شود ، از آسیب های عضلانی جلوگیری می کند ، مشکلات روده را کم می کند و باعث کاهش وزن نیز می شود ، علاوه بر مصرف مستقیم آن ، می نوانید به سایر موادغذایی اضافه کنید.

برنج قهوه ای :

برنج قهوه ای ، برنجی است که با یک لایه خارجی پوشیده شده است ، این پوشش بیرونی ، سرشار از چربی های سالم و مهمتر از همه فیبرهای رژیمی است. سعی کنید که حتما برنج قهوه ای را جایگزین برنج های سفید کنید که بدن شما را برای مدت بیشتری پر و سیر نگاه می دارند.

سیب زمینی شیرین :

سیب زمینی شیرین ، زمانی که آب پز ، پوره می شود و یا با سبزیجات دیگر ترکیب می شود طعم خوبی دارد و علاوه بر این ، منبع خوبی از پروتئین است.دارای کربوهیدرات های خوب و مفید ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی می باشند ، که بعد از تمرین یک وعده بسیار مناسب می باشند و به آرام شدن بدن کمک می کنند.

 تغذیه مناسب برای بزرگ کردن باسن

رژیم غذایی مناسب برای افزایش حجم باسن

سبزیجات با برگ سبز تیره :

اگر می خواهید یک زندگی سالم داشته باشید ، حتما این سبزیجات را به رژیم غذایی خود بیفزایید.آنها منبع خوبی از کربوهیدرات های خوب و مفید و مواد مغذی هستند که وعده های غذایی شما را کامل تر می کنند و باعث استقامت بدن شما می شوند.

سایر سبزیجات :

سایر سبزیجات ، مانند : هویج ، چغندر ، بامیه ، بادمجان ، گوجه فرنگی ، خیار را مصرف کنید. سبزیجات مختلف ، مواد مغذی مختلفی ارائه می دهند و این همان چیزی است که بدن شما نیاز دارد و باعث بزرگتر شدن باسن نیز می شود.

میوه ها :

میوه ها ، سرشار از ویتامین ها فموتد معدنی و فیبر رژیمی هستند . آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا یک الی دو ساعت قبل از تمرین ، کربوهیدرات های ضروری خود را دریافت کنید.قند موجود در میوه ، کمک می کند تا انرژی فوری بدست آورید و باعث افزایش استقامت بدن می شود.

آووکادو :

آووکادو کرمی و کره ای منبع خوبی از وی تامین های E ، A ، C ، B6 ، پروتئین ها و مواد معدنی هستند. شما می توانید یک آووکادو نصفه را با تخم مرغ برای صبحانه میل کنید و یا آن را به سالاد خود بیفزایید.

 بزرگ کردن باسن بدون جراحی

خوردن آواکادو برای بزرگ کردن باسن

روغن زیتون و روغن دانه های کتان :

هر دوی آنها ، غنی از ویتامین E و K و اسیدهای چرب امگا 3 هستند. می توان انها را در سس های کبابی ، سس های سالاد یا غذاهای سرخ کردنی افزود.آنها نه تنها طعم و مزه مواد غذایی را بهتر می کنند ، بلکه مواد مغذی آن را نیز افزایش می دهند.

آجیل :

اگر می خواهید که باسن بزرگتری داشته باشید ، باید غذاهایی که کالری زیادی دارند ، مانند آجیل را مصرف کنید. به این خاطر که شما به طور مرتب تمرین می کنید و کالری زیادی را می سوزانید.اگر شما از رژیم غذایی کم کالری استفاده می کنید ، بدن شما ضعیف خواهد ش و عضلات باسن قادر به جذب پروتئین نخواهند شد. بادام ، گردو ، پسته ، بادام زمینی را حتما مصرف کنید.

آفتابگردان و کره بادام :

کره بادام و آفتابگردان نسبت به کره مارگارین گزینه مناسب تری هستند. اگرچه حاوی کالری زیادی هستند ، اما سرشار از پروتئین و چربی های سالم می باشند.شما برای مدت زیاذی احساس سیری می کنید ، بنابراین از خوردن غذای اضافه اجتناب می کنید. در نتیجه ، چربی های ناخواسته در بدنتان نخواهید داشت.

روغن ماهی :

روغن ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 می باشد ، که چربی های سالمی هستند و به بهبود سلامت بدن شما کمک خواهند کرد.شما می توانید از مکمل های روغن ماهی استفاده کنید و یا خود ماهی را با پوست ، به طور منظم میل کنید.

بالا بردن باسن با رژیم غذایی ویژه

برنامه افزایش حجم باسن

برنامه رژیم غذایی برای فرم دهی ، بزرگ کردن و بالا بردن باسن :

صبحانه (ساعت 7:30) :

جو دو سر+ یک عدد تخم مرغ کامل + دو عدد بادام

میان وعده صبح (ساعت 10)

یک فنجان شیر پرچرب+ یک عدد بیسکوییت دایجستیو

ناهار (ساعت 12:30)

سالاد تن یا سالاد قارچ با پودر دانه های کتان +روغن زیتون + لیموترش+عسل و سس چیلی

میان وعده ظهر (ساعت (3:15) :

یک فنجان چای سبز + دو عدد شیرینی کراکر

شام(ساعت 7:00) :

سوپ عدس یا سوپ مرغ+ یک عدد نان کامل

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
20%

نظر دادن