ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، پیرترین مادر باردار دنیا و عکس پیرترین مادر باردار دنیا و پیرترین زن باردار دنیا و زایمان پیرترین مادر باردار دنیا و سرنوشت پیرترین مادر باردار دنیا و بیوگرافی پیرترین مادر باردار دنیا و پیرترین مادر حامله دنیا در نم نمک.

پیرترین زن حامله جهان کیست؟!

خانم مانگایاما 74 ساله هندی در سال 1962 میلادی با آقای یاراماتی سیتاراما رجارائو که یک کشاورز بود ازدواج کرد که به دلیل عدم بارداری به پزشکان و معابد مختلفی مراجعه کردند به مدت 54 سال نتوانستند صاحب فرزند شوند. با این حال از آن سال ها تا چندی قبل علت آنرا انجام برخی گناه ها و نفرین غیر عادی می دانست!پیرترین مادر باردار دنیا کیست؟! + عکسپیرترین مادر باردار دنیا کیست؟! + عکس

این در حالی است که سن یائسگی او در 25 سال گذشته به پایان رسید و او از بارداری دست بردار نبود و هنوز تمایل شدیدی به بارداری داشت و ناگهان با اتفاقی جالب روبرو شد! از قرار معلوم همسایه آنها که همانند او باردار نمیشد ، در سن 55 سالگی با استفاده از درمان IVF توانست باردار شود و فرزندی به دنیا آورد.

مانگایاما و همسرش نیز تصمیم گرفتند تا این روش درمان را برای بارداری او استفاده کنند که بعد از مدتی کوتاه ، تصمیم آنها نهایی شد و او توانست با استفاده از این روش درمانی مالک جنین های دوقلو شود. با این وجود او مبتلا به دیابت و فشار خون بالایی بود که با وجود انجام آزمایشات مختلف گفته شد که بارداری برای او مناسب نیست.

پیرترین والدین جهان را بشناسید

با این حال آنها همچنین تحت مشاوره های مختلفی برای کسب قدرت بیشتر قرار گرفتند و با این وجود در 5 سپتامبر این زن 74 ساله ، توانست به عنوان پیرترین مادر باردار جهان شناخته شود و فرزندان دوقلویی را به دنیا آورد. هر دو فرزند او دختر هستند و جالب است بدانید که رکورد قبلی این زمینه در سال 2016 بود که یک خانم 70 ساله با استفاده از روش IVF موفق به بارداری شد و یک پسر را به دنیا آورد.

پیرترین مادر جهان رکورد زد

مانگایاما در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت : " خدا دعاهای ما را پاسخ داده است. ما امروز خوشحال ترین زوج روی زمین هستیم و فرزندانمان را دوست داریم." همچنین همسر 80 ساله او نیز این گونه گفت : " به لطف خدا و پزشکان است که من اکنون پدر دو دختر بچه شده ام و بعد از 54 سال دعاهای ما پاسخ داده شد." با این حال هم اکنون هم مادر و هم دو جنین در سلامتی کامل به سر می برند و برای بررسی و نظارت بیشتر در بیمارستان حضور دارند.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(0 رای)
0%

نظر دادن