ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل ابوالفضل رجبی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و بازیگر نقش بهروز فریبا در سریال پایتخت 6 و سن ابوالفضل رجبی و دستمزد ابوالفضل رجبی در پایتخت و پدر ابوالفضل رجبی و ابوالفضل رجبی ویکی پدیا و ابوالفضل رجبی کشتی و عکس ابوالفضل رجبی و سارا و نیکا و عکس جدید ابوالفضل رجبی و ابوالفضل رجبی اینستا به همراه عکس های خانوادگی و فیلمشناسی ابوالفضل رجبی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه ابوالفضل رجبی و همسرش(Abolfazl Rajabi)

  • نام اصلی : ابوالفضل رجبی
  • متولد : 27 تیر 1386 ساری
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : در حال تحصیل
  • سالهای فعالیت : 1399 تاکنون
  • قد :

بیوگرافی کامل ابوالفضل رجبی

ابوالفضل رجبی متولد 27 تیر 1386 در ساری بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر با ناگفته ها + زندگینامهبیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر با ناگفته ها + زندگینامه

ابوالفضل رجبی - Abolfazl Rajabi

ابوالفضل رجبی - Abolfazl Rajabi

دانش آموز و در حال تحصیل می باشد که با اولین تجربه هنری در سریال پرطرفدار پایتخت با نقش بهروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خانواده و اصالت

در ساری به دنیا آمده اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است ، پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است.

او تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

ابوالفضل رجبی و پدر و برادرش

ابوالفضل رجبی و پدر و برادرش

دوره های بازیگری

اولین بار در سال 1397 وقتی 11 ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و در آموزشگاه آسا زیر نظر عباس میار دوره دید.

عکسهای خانوادگی ابوالفضل رجبی

عکسهای خانوادگی ابوالفضل رجبی

بازی در پایتخت

نوروز 99 در 13 سالگی با سریال پایتخت 6 در نقش بهروز فریبا ، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد.

او در این سریال بسیار خوش درخشید و با وجو سن کم دیده شد.

وی در سریال پایتخت 6 در کنار محسن تنابنده ، نسرین نصرتی ، بهرام افشاری ، مهران احمدی ، احمد مهرانفر ، هومن حاجی عبداللهی ، ریما رامین فر ، سارا و نیکا فرقانی اصل و … به ایفای نقش پرداخته است.

ابوالفضل رجبی و سارا و نیکا فرقانی اصل

ابوالفضل رجبی و سارا و نیکا فرقانی اصل

عاشق کشتی و فیلم

در کنار بازیگری ، ورزش مورد علاقه ام کشتی است ، بخشی از اوقات فراغتم را صرف خواندن کتاب و بیشترش را نیز صرف دیدن فیلم می کنم.

ابوالفضل رجبی ، نسرین نصرتی و ریما رامین فر

ابوالفضل رجبی ، نسرین نصرتی و ریما رامین فر

استقلالی ام

در فوتبال صرفا یک بیننده سرسخت هستم ، با احترام به تیم های رقیب اما من یک استقلالی دو آتیشه هستم ولی در رقابت های آسیایی تمام تیم های ایرانی را دوست دارم.

تمام اعضای خانواده ابوالفضل رجبی عاشق استقلال هستند.

ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت 6

ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت 6

بازیکن مورد علاقه

تمام بازیکنان استقلال را دوست دارم چون طرفدار این تیم هستم ، اما اگر اسم ببرم ، شیخ دیاباته ، کاپیتا وریا غفوری و روزبه چشمی را بیشتر دوست دارم.

ابوالفضل رجبی و بهرام افشاری در سریال پایتخت 6

ابوالفضل رجبی و بهرام افشاری در سریال پایتخت 6

بهترین دربی مورد علاقه

همان دربی که در 2 دقیقه دو گل زدیم و 3 بر 2 پرسپولیس را بردیم ، ان بازی بسیار جذاب بود و از نظر من بهترین بازی استقلال است که بیاد دارم.

ابوالفضل رجبی و احمد مهرانفر

ابوالفضل رجبی و احمد مهرانفر

الگوها

اکبر عبدی را بخاطر بازی بسیار زیبایش ، بعنوان الگوی خود در بازیگری و در زندگی شخصی هم الگویش را جهان پهلوان تختی معرفی می کند.

ابوالفضل رجبی و برادرش

ابوالفضل رجبی و برادرش

سیمرغ از جشنواره فیلم فجر

هدف گذاری اولیه اش در بازیگری کسب جایزه سیمرغ از جشنواره فیلم فجر است تا بتواند مسیر خود را در عرصه بین المللی نیز پیدا کند.

ابوالفضل رجبی و مادرش

عکس مادر ابوالفضل رجبی


منابع : نم نمک | ابوالفضل رجبی اینستاگرام/ ابوالفضل رجبی فیسبوک/hf,hgtqg v[fd/ صفحه شخصی ابوالفضل رجبی/ابوالفضل رجبی ویکی پدیا/ ابوالفضل رجبی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(30 رای)
84%

نظر دادن