ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل اد اسنر بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و فیلمشناسی اد اسنر و فوت اد اسنر و بیماری اد اسنر و اخبار اد اسنر و حواشی اد اسنر و اد اسنر کیست و اد اسنر کجاست و چه خبر از اد اسنر و اد اسنر در بیمارستان و علت مرگ اد اسنر و درگذشت اد اسنر با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه اد اسنر و همسرش(Ed Asner)

  • نام اصلی : اد اسنر
  • متولد : 15 نوامبر 1929
  • درگذشته : 29 اوت 2021 (91 سال)
  • علت مرگ : ایست قلبی
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت : 1981
  • همسرها : نانسی سایکس (1959-1988، طلاق) سیندی گیلمور (1998-2007، طلاق)
  • فرزندان : متیو اسنر ، چارلز ادوارد فوگلمن ، کیت اسنر ، لیزا اسنر
  • قد : 170 سانتیمتر

بیوگرافی کامل اد اسنر

اد اسنر متولد 15 نوامبر 1929 بازیگر و سیاست مدار اهل ایالات متحده آمریکا بود.بیوگرافی اد اسنر بازیگر و همسرش + زندگینامهبیوگرافی اد اسنر بازیگر و همسرش + زندگینامه

اد اسنر - Ed Asner

اد اسنر - Ed Asner

«اد اسنر» که در طول دوران حرفه ای خود هفت بار برنده جایزه امی شده است ، بیشتر برای بازی در نقش «لو گرانت» روزنامه نگار معروف در دو سریال «ماری تایلر مور» و «لو گرانت» و همچنین صداپیشگی در نقش آقای «فردریکسن» در انیمیشن «بالا» شناخته شده است.

«اسنر» سالها پیش به عنوان بازیگر در مجموعه های تلویزیونی و فیلم ها فعالیت می کرد ، تا اینکه به عنوان ستاره در نقش «لو گرانت» مدیر اتاق خبر تلویزیون در سریال «نمایش مری تایلر مور» بازی کرد و این نقش سه جایزه امی بازیگر نقش مکمل را برای او به ارمغان آورد.

او در سریال «لو گرانت» که بین سال های 1977 تا 1982 پخش می شد نیز بار دیگر در این نقش ظاهر شد و این بار دو جایزه اصلی امی برای آن دریافت کرد. «اسنر» با کسب دو جایزه امی دیگر برای کار در مینی سریال های «مرد ثروتمند ، مرد فقیر» و «ریشه ها» در مجموع 7 بار برنده جایزه امی شده است.

فیلمهای اد اسنر

فیلمهای اد اسنر

او که بین سال های 1981 تا 1985 رئیس انجمن بازیگران آمریکا بود ، همواره از مخالفان سیاست های دولت آمریکا بود و به همین دلیل برخی از نقش های پردرآمد خود را نیز از دست داد که از آن جمله می توان بازی در سریال «لو گرانت» اشاره کرد که برای هر قسمت آن 60 هزار دلار دستمزد می گرفت اما شبکه CBS در اقدامی عجیب ساخت آن را پس از پنج فصل متوقف کرد.

«اسنر» در طول دهه های 1990 و 2000 به طور مداوم در سینما فعال بود ودر آثاری از جمله «پسران اکادمی» ، «باران سخت» ، «مجرد» ، «بالاتر از سوء ظنر ، «الف» و «کلبه افسون شده» بازی کرد و دو جایزه گلدن گلوب و سه جایزه از انجمن کارگردانان آمریکا نیز در کارنامه دارد.

او همچنین زمان زیادی را نیز صرف صداپیشگی در انیمیشن ها می کرد که مهمترین آن در نقش اصلی انیمیشن «بالا» محصول 2009 پیکسار بود که موفق به کسب دو جایزه اسکار از جمله بهترین انیمیشن بلند شد.

عکسهای اینستاگرام اد اسنر

عکسهای اینستاگرام اد اسنر

وضعیت ازدواج و همسر اد اسنر

اد اسنر در سال 1959 با نانسی سایکس ازدواج کرد. این زوج در سال 1988 از هم طلاق گرفتند ، اد اسنر در سال 1998 با سیندی گیلمور ازدواج کرد که این زندگی هم در سال 2007 به جدایی ختم شد.

اد اسنر چهار فرزند به نام های متیو اسنر ، چارلز ادوارد فوگلمن ، کیت اسنر ، لیزا اسنر دارد.

اد سنتر و همسرش سیندی گیلمور

اد سنتر و همسرش سیندی گیلمور

اد اسنر و همسر اولش نانسی سایکس

اد اسنر و همسر اولش نانسی سایکس

درگذشت

وی در 29 اوت 2021 براثر ایست قلبی درگذشت.

فرزندان اد اسنر

فرزندان اد اسنر


منابع : نم نمک | اد اسنر اینستاگرام/ اد اسنر فیسبوک/ صفحه شخصی اد اسنر/اد اسنر ویکی پدیا/ اد اسنر تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن