ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل محمدعلی بقالی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی محمدعلی بقالی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه محمدعلی بقالی و همسرش(Mohammad Ali Baghali)

  • نام اصلی : محمدعلی بقالی
  • متولد : 9 فروردین 1373 اهواز
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : دیپلم مهندسی معماری
  • سال های فعالیت : 1393 تاکنون
  • قد : 175 سانتی متر

بیوگرافی کامل محمدعلی بقالی

محمدعلی بقالی متولد 9 فروردین 1373 در اهواز بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.بیوگرافی محمدعلی بقالی بازیگر امارات متحده عربیبیوگرافی محمدعلی بقالی بازیگر امارات متحده عربی

محمدعلی بقالی - Mohammad Ali Baghali

محمدعلی بقالی - Mohammad Ali Baghali

شروع فعالیت

بعد از دوره خدمت سربازی در سن 20 سالگی شروع به فعالیت و کار آزاد واردات ماشین های لوکس از دبی به شهر اهواز داشتم 2 سال این کارو را ادامه دادم بعدش واردات ماشین خارجی ممنوع شد.

تجارت واردات ماشین به دلیل ثابت نبودن بازار قیمت ماشین در کشور خود را توقف کردم و وارد کسب کار داخلی نشدم ، و بعد از یک سال بیکار در شهر خود شروع به کسب کار جدید در کشور امارات متحده عربی راه انداختم بنده خیلی رفت و آمد از سن 12 سالگی به شهر دبی داشتم و بیشتر از شهر خودم به این شهر آشنا شدم.

محمدعلی بقالی

خانواده و اصالت

پدر و مادرم آبادانی هستند و در جنگ تحمیلی آبادان را ترک کردن و ادامه زندگی را در شهر اهواز بودند. خونواده پر جمعیت از طایف ناصری واقوام غیور عرب اهواز استان خوزستان هستم.

دوران کودکی

کودکیم در شهرستان خود گذراندم و کودکی حس نکردم همیشه از بچگی به چیز های بزرگ فکر میکردم.

از بچگی علاقه شدیدی به بازیگری داشتم و بدلیل ممانعت خونواده و مشکلات وضعیت مالی مانع شدم بعد از 12 سالگی از طریق فامیل سفر به کشور امارات متحده عربی در شهر دبی داشتم و به کشور علاقمند شدم و دوسال در این شهر ادامه تحصل دادم و به دلیل مشکلات زندگی در سن 14 سالگی به شهر خود برگشتم و ادامه تحصیل در شهر خود ادامه دادم.

محمدعلی بقالی

شروع فعالیت در سینما

بعد از دوران خدمت سربازی تصمیم گرفتم به شهر دبی مستقل بشم و زندگی خویش و وارد فعالیت بازیگری در آن شهر ادامه بدهم اما چون کار اولیت بنده تجارت ماشین بود بیشتر وقت به بازیگری نداشتم بعداز دوران کرونا تصمیم گرفتم در اولین فرصت به دنیای بازیگری وارد بشوم.

و به کمک یکی از دوست نزدیک بنده با بازیگر اماراتی عبدالله صالح رومیثی آشنا شدم و دوره 3 ماهه تئاتر و سینما در دبی گذراندم و موفق به کسب دریافت جایزه بهترین شرکت کننده بازیگری در دبی کسب کردم.

و در حال حاظر فعالیت بازیگری با کارگردان مروان عبدالله صالح فعالیتم را انجام میدهم و قصد دارم در اهواز فیلم به زبان عربی بسازم.

محمدعلی بقالی

شروع فعالیت در تلویزیون

هنوز فعالیت تلویزیونی ندارم اما در حال حاضر شروع و ساخت یک پروژه فیلم اماراتی با کارگردانی مروان عبدالله در امارات متحد عربی برای اولین بار در تلویزیون دبی مشارکت میکنم.

محمدعلی بقالی

اوقات و فراغت

آخر هفته به کتاب و مطالعات علاقه خواندن دارم در روز های تعطیل تفریحات وشنا کردن ورزش کردن سپری میکنم و فراقت پیش دوست و فامیل میگذرانم.

وضعیت ازدواج و همسر محمدعلی بقالی

محمدعلی بقالی مجرد است و ازدواج نکرده است.

پیج اینستاگرام

محمدعلی بقالی


منابع : نم نمک | محمدعلی بقالی اینستاگرام/ محمدعلی بقالی فیسبوک/ صفحه شخصی محمدعلی بقالی/محمدعلی بقالی ویکی پدیا/ محمدعلی بقالی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(6 رای)
60%

نظر دادن