ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل پارسا خائف خواننده سنتی برنامه عصر جدید به همراه عکس های خانوادگی و شخصی و شخصی پارسا خائف با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه پارسا خائف و همسرش(Parsa Khaef)

  • نام اصلی : پارسا خائف
  • متولد : 27 اردیبهشت 1384 اردبیل
  • زمینه فعالیت : موسیقی سنتی
  • پیشه : خواننده
  • مدرک تحصیلی : در حال تحصیل
  • سالهای فعالیت : 1391 تاکنون

بیوگرافی کامل پارسا خائف

پارسا خائف متولد 27 اردیبهشت 1384 در اردبیل ، خواننده موسیقی سنتی است.بیوگرافی پارسا خائف خواننده و خانواده اش + زندگینامهبیوگرافی پارسا خائف خواننده و خانواده اش + زندگینامه

پارسا خائف - Parsa Khaef

پارسا خائف - Parsa Khaef

پارسا خائف دانش آموز است و فعالیت خود را با موسیقی سنتی شروع کرد و با برنامه عصر جدید مشهور شد و حالا یکی از آینده داران موسیقی ایرانی می باشد.

شروع از کودکی

در یک خانواده 4 نفره بدنیا آمد و تنها یک خواهر کوچک تر از خود بنام نفس دارد ، وقتی سه - چهار ساله بودم خوانندگی را شروع کردم.از همان موقع می خواندم و خوانندگی را دوست داشتم تا این که پدر و مادرم به من گفتند بهتر است تو را به کلاس ببریم. پارسا از سال 1391 زیر نظر محمدعلی احدی و حیدر محرمی شروع به یادگیری موسیقی کرد.

پارسا خائف و پدر و مادرش

پارسا خائف و پدر و مادرش

آموزشگاه موسیقی

فعالیت اش را با حضور در کلاس های آواز حوزه هنری و مجتمع هنری فدک در اردبیل ادامه داد؛ او ابتدا با دستگاه های موسیقی سپس آواشنایی آشنا شد و حالا خواننده سبک سنتی می باشد.

پارسا خائف و حمیدرضا نوربخش

پارسا خائف و حمیدرضا نوربخش

افتخارات

در سال 1396 وقتی تنها 12 سال داشت در جشنواره موسیقی استان اردبیل با کسب مقام اول؛ خود را سر زبان ها افتاد و با بازخوانی قعطه اشک مهتاب استاد شجریان آنرا منتشر داد.

از سال 96 با ارکستر کودکان تبریز به سرپرستی قادر رودکیان شروع به کار کرد و سال 97 در جشنواره موسیقی ملی در تهران به مقام اول رسید.

پارسا خائف و هنگامه اخوان خواننده

پارسا خائف و هنگامه اخوان خواننده

کنسرت تا برنامه ها

خائف در تابستان 97 همزمان با عید قربان در تالار شهریار تبریز اولین کنتسرت خود را به مدت 2 روز برگزار کرد و در همین سال برگزیده جشنواره بین الملی شمس و مولانا شد

در جشنواره فجر

پارسا در شروع جشنواره سی و چهارم موسیقی فجر سال 97 نیز همراه با ارکستر جوانان رودکی به اجرای قطعات ترکی و فارسی پرداخت که استقبال زیادی از او شد.

عکسهای شخصی پارسا خائف

عکسهای شخصی پارسا خائف

شهرت با عصر جدید

پارسا خائف ار بهمن 97 با حضور در شوی استعداد یابی عصر جدید با اجرای احسان علیخانی در همان اولین اجرای خود به شدت نظرها را به خود جلب کرد.

او همواره در اغلب رای گیری های مردمی بیشتر رای را کسب کرده است.

پارسا خائف و پدر و مادرش و آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی

پارسا خائف و پدر و مادرش و آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی

آواز ترکی

آوازی ترکی را آماده کرده بودم اما به من گفتند نمی شود آن را اجرا کنم تا این که آقای علیخانی آمد و گفت هر کسی حرفی دارد بزند. من گفتم این آواز را آماده کرده ام چرا نباید آن را اجرا کنم. آقای علیخانی به من حق داد و گفت می توانی همان را بخوانید.

سالار عقیلی

پارسا در عصر جدید این فرصت را به دست آورد که با سالار عقیلی آشنا شود و با وساطت آریا عظیمی نژاد قرار شده توسط او آموزش ببیند تا در آینده خواننده ای تمام عیار شود.

عکسهای خانوادگی پارسا خائف

عکسهای خانوادگی پارسا خائف

فرمول یک

خواننده عصر جدید قبل از حضور در این مسابقه در برنامه فرمول یک ، مهمان علی ضیا بود و در آن برنامه نیز کلیپ های خوانندگی او بسیار پر طرفدار بود.

پارسا خائف و خواهرش نفس

پارسا خائف و خواهرش نفس

فوتبالی

این نابغه موسیقی در کنار خوانندگی نیز یک فوتبالیست حرفه ای مدرسه فوتبال یاران علی دایی است و در منتخب تیم اردبیل هم حضور موفق دارد.

عکسهای اینستاگرام پارسا خائف خواننده عصرجدید

عکسهای اینستاگرام پارسا خائف خواننده عصرجدید


منابع : نم نمک | پارسا خائف اینستاگرام/ پارسا خائف فیسبوک/ صفحه شخصی پارسا خائف/پارسا خائف ویکی پدیا/ پارسا خائف تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(70 رای)
82%

نظر دادن