ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، درآمد مهران مدیری از زبان خودش و مهران مدیری 4 میلیارد و درآمد میلیاردی مهران مدیری و خانه مهران مدیری و درآمد برنامه دورهمی و فیلم حقوق مهران مدیری در دورهمی و دستمزد مهمانان دورهمی و کلیپ دستمزد مهران مدیری در نم نمک.

درآمد دورهمی مهران مدیری از زبان خودش

مهران مدیری د رابتدای سال 1397 درباره شایعه ها نسبت به درآمدش در برنامه «دورهمی» به شوخی بیان کرد برنامه ای 800 میلیون می گیرد و بعد گفت درآمدهای تلویزیون خیلی کمتر از ماهی 800 میلیون است.درآمد دورهمی مهران مدیری از زبان خودشدرآمد دورهمی مهران مدیری از زبان خودش

مهران مدیری 14 بهمن در برنامه «هفت» مهمان رضا رشیدپور در شبکه سه شد و از فیلم های سینمایی خود ، فضای کاری اش ، برنامه دورهمی و اجرای «هفت» گفت.

وی درباره اجرای برنامه «هفت» بیان کرد : مدیران چند ماه پیش درباره اجرای «هفت» با من حرف زدند اما من به دلیل فرصت کم و تخصصی که ندارم تمایلی به این کار نداشتم. این مساله به رایزنی های بعد موکول شد تا اینکه چندی پیش در یک گفتگوی تلفنی صحبت قطع شد و وقتی من گفتم نمی توانم قبول کنم آن طرف خط اشتباه شنیده شد و گفتند که مدیری مجری «هفت» شد!

درآمد دورهمی مهران مدیری از زبان خودش

مدیری در بخشی از سخنانش درباره برنامه «دورهمی» نیز عنوان کرد : این برنامه نوروز 97 تمام است چراکه ما تقریبا با همه خانواده سینما و ورزش و... صحبت کردیم و به موضوعات زیادی پرداختیم.

وی درباره دستمزد خود در این برنامه و اینکه هر قسمت از برنامه چقدر می گیرد در مقابل اصرارهای رشیدپور به شوخی گفت 800 میلیون تومان و بعد بیان کرد درآمدهای تلویزیون خیلی کمتر از ماهی 800 میلیون تومان است.

میزان درامد دورهمی در سال 98

گفته می شود مصطفی احمدی ، تهیه کننده دورهمی ابتدا برای ساخت این سری از برنامه مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای هر قسمت را پیشنهاد داد که با موافقت مرتضی میرباقری ، معاون سیما همراه بود. پس از آن مسئولان رده بالاتر سازمان صداوسیما نسبت به بالا رفتن نرخ برنامه سازی در این مجموعه ، متعاقب عقد چنین قراردادی ، حساسیت نشان دادند و قرار شد این مبلغ یا حتی مبلغی بالاتر از آن به شکلی دیگر در اختیار سازندگان دورهمی قرار بگیرد. شنیده های «فرهیختگان» حاکی از این است که قرارداد ساخت سری تازه دورهمی در معاونت سیما به شکلی تنظیم شده است که برای هر قسمت حدودا 350 میلیون تومان به تهیه کننده پرداخت شود و علاوه بر آن ، 30 درصد از درآمد تبلیغات بازرگانی قبل ، حین و بعد برنامه هم به آنها تعلق بگیرد.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن