ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، بهاره رهنما بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای به مناسبت اولین سالگرد عقدشان در حرم امام رضا (ع) به روز کرد.

سالگرد عقد بهاره رهنما در مشهد

بهاره رهنما یکی از چهره های فعال در حوزه سینما ، تئاتر و تلویزیون است که اغلب مخاطبان دنیای هنر به خوبی او را می شناسند. این بازیگر سرشناس کشورمان سال گذشته در سالروز میلاد امام رضا (ع) برای دومین بار زندگی مشترکش را آغاز کرد و مراسم عقد ساده ای در حرم امام هشتم در کنار همسرش امیرخسرو عباسی برگزار کرد.اولین سالگرد ازدواج بهاره رهنما در مشهد + عکساولین سالگرد ازدواج بهاره رهنما در مشهد + عکس

امروز سوم مرداد 97 سالروز میلاد امام رضا (ع) و یکساله شدن آغاز زندگی مشترک بهاره رهنما بازیگر کشورمان است. این هنرمند کشورمان با انتشار پستی دلنوشته ای به مناسبت این روز نوشت.

اولین سالگرد عقد بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در مشهد

بهاره رهنما

مراسم عقد بهاره رهنما در حرم امام رضا (ع)

بهاره رهنما با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت : ازدواج به گمان من لزوما اتفاق مهم و نقطه عطفی برای انسان های موفق نیست ، اما معجزه عشق و امنیت برای هر انسانی تولدی دوباره است ، یکسال پیش در چنین روزی در بارگاه مقدس امام هشتم پیمان بستیم تا کنار هم باشیم و قسمت کنیم زندگی را ، نان را ، عشق را ، قدم هایمان را ، امام رضای عزیزم تولدت مبارک که به ما تولد دوباره عشق و امنیت دادی ، امروز برای همه اونهایی که به همراهی برای کامل شدن در مسیر زندگی نیاز دارن از امام خوبیها عشق و ارامش ارزو میکنم.

پدر و مادر همسرم هر دو به رحمت خدا رفته اند و من از انها بخاطر تربیت چنین مرد مهربانی تا ابد سپاسگزارم . همسر جانم از تو هم ممنونم که دو محال کنار هم رو برای من ممکن ساختی ، عشق و ارامش هدیه تمام روزهای کنار تو بودن بود ، ممنونم که با لبخند و شوق تماشا میکنی باد و طوفان و افتاب های ناگهانی این زن بارانی را ، با تو شجاع تر از همیشه قدم برمیدارم و از چشم زخم نمیترسم که عشق بزرگترین چتر وان یکاد ، بر سر همه عاشقان است.

از تغیر نمیترسم چون یاد گرفته ام زندگی یعنی اکنون و دیگر هیج! از زخم زبان نمیترسم چون ذکر هر روز و همیشه من برای همه انها که دوستمان دارند یا ندارند این است : دوستت دارم ، متاسفم ، منو ببخش ، ممنونم...

 بهاره رهنما

بهاره رهنما و همسرش در حرم امام رضا (ع)

بهاره رهنما در یک گفتگو درباره مراسم عقد و ازدواجش گفت : ما در حرم امام رضا (ع) عقد کردیم و امام رضا باعث رسیدن ما به هم شد. من تقریبا 8 سال است مدل صورت هستم و آقای عباسی سه سال پیش برای مدل شدن با من تماس گرفتند و اما من گویا روی خوش نشان ندادم و بعد از مدتی و درحالی که من 35 کیلو از وزنم را کم کردم در مشهد با آقای عباسی در مشهد به طور اتفاقی همدیگر را در فرودگاه دیدم و با هم صحبت کردیم و درباره تبلیغات برای این شرکت صحبت کردیم.

 بهاره رهنما

سالگرد عقد بهاره رهنما در حرم امام رضا (ع)

بهاره رهنما ادامه داد : ما در روز تولد امام رضا و در بین مردم مراسم عقدمان را برگزار کردیم و من همه این اتفاقات را خواست امام رضا میدانم.

 بهاره رهنما در حرم امام رضا (ع)

سالگرد عقد بهاره رهنما و همسرش در حرم امام رضا (ع)

چهارم شهریور ماه سال گذشته برای اولین بار تصاویری از مراسم ازدواج بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی منتشر شد و همه را غافلگیر کرد.

 بهاره رهنما

عقد بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی در مشهد

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(1 رای)
100%

نظر دادن