ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، د رادامه عکس های مراسم عقد مریم کاویانی و رامین مهمانپرست را در سایت نم نمک ببینید.

مراسم عقد کنان مریم کاویانی بازیگر و تبریک ویژه ماه چهره خلیلی

مریم کاویانی زمستان 1397 وقتی 48 ساله بود برای دومین بار با رامین مهمانپرست سخنگوی 58 ساله سابق وزارت امور خارجه و سفیر ایران در لهستان ازدواج کرد.مراسم عقد مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکسمراسم عقد مریم کاویانی و رامین مهمانپرست + عکس

در نهایت اما این رابطه هم سه سال بیشتر دوام نداشت و این زوج سال 1400 جدا شدند.

دومین روز اسفندماه بود که عکاسان سرشناس تصویری را به اشتراک گذاشتند که خبر از ازدواج مجدد مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان داشت. خبر ازدواج مریم کاویانی در لحظه انتشار یکی از پربیننده ترین خبرهای رسانه ای و فضای مجازی شد و با تعجب بسیاری از کاربران روبرو گردید.

ازدواج مریم کاویانی با دیپلمات مشهور رامین مهمانپرست با انتشار عکسی که عکاسان در اکران خصوصی فیلم قرارمون پارک شهر منتشر کردند علنی شد.

عکسی از مراسم عقد مریم کاویانی و تبریک خانم بازیگر

ماه چهره خلیلی بازیگر کشورمان با انتشار عکس هایی ازدواج مریم کاویانی را تبریک گفت و به نظر میرسد این تصاویر مربوط به مراسم عقد خانم بازیگر است.

مراسم ازدواج مریم کاویانی

عکسی از مراسم ازدواج مریم کاویانی

ماه چهره خلیلی با انتشار این عکس نوشت :

مریم عزیزم پیوندتون مبارک ... خوشبخت بشی مهربون...

عکسی از مراسم ازدواج مریم کاویانی

مراسم ازدواج مریم کاویانی با رامین مهمانپرست

مریم کاویانی پیش از ازدواج با رامین مهمانپرست یکبار دیگر ازدواج کرده بود و از آن ازدواج یک پسر دارد.

مریم کاویانی در کنار همسرش رامین مهمانپرست

ازدواج مریم کاویانی با رامین مهمانپرست

رامین مهمانپرست سفیر پیشین ایران در لهستان و لیتوانی و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه است. رامین مهمانپرست اسفندماه سال گذشته همسرش را از دست داد و امسال در دومین ازدواجش پای سفره عقد با مریم کاویانی نشست.

مریم کاویانی بازیگر او یک فرشته بود

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون

مریم کاویانی کارشناسی ارشد پرستاری دارد و پیش از آغاز بازیگری به عنوان پرستار به فعالیت می پرداخت و پس از ورود به دنیای بازیگری از پرستاری کناره گیری کرد و اولین بار با پیشنهاد نادر مقدس به بازی در فیلم رویای جوانی پرداخت و سال 84 با سریال راه شب به دنیای تلویزیون راه یافت و یکی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون شد.

مریم کاویانی بازیگر کشورمان

مریم کاویانی بازیگر او یک فرشته بود

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
86.6%

نظر دادن