ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، کاپ کیک پیتزا بدون فر و دستور و روش تهیه این پیش غذای عالی و مجلسی به همراه نکات ، ترفندها و فوت و فن و زمان مورد نیاز برای پخت کاپ کیک پیتزا بدون فر را در آشپزخانه نم نمک به شما آموزش خواهیم داد.

مواد لازم برای تهیه کاپ کیک پیتزا بدون فر :


طرز تهیه کاپ کیک پیتزا

کاپ کیک پیتزا بدون فرطرز تهیه کاپ کیک پیتزا بدون فرطرز تهیه کاپ کیک پیتزا بدون فر

ابتدا تخم مرغها را در ظرف مورد نظر بشکنید و کمی با همزن بزنید سپس روغن مایع و شیر و ماست را اضافه کنید آرد و بکینگ پودر و ادویه ها را کم کم به مواد اضافه کرده کالباس را نگینی خرد کرده و قارچ پخته شده و فلفل دلمه ریز شده را به مواد اضافه کرده و درون قالبهای کاپ کیک ریخته و درون سینی فلزی چیده و درون فر بگذارید با دمای 180 درجه و به مدت 20 تا 25 دقیقه. بعد از پخت پنیر پیتزا را روی کاپ کیک ریخته و بگذارید تا پنیر آب شود و طلایی شود.

طرز تهیه کاپ کیک پیتزا بدون فر

اگر مثل من درون فر دست ساز میگذارید باید یک ربع قبل قابلمه چدن یا روحی را روی حرارت بگذارید تا داغ شود یک الک یا قالب فلزی درون قابلمه گذاشته قالبهای کاپ کیک را روی سینی چیده و سینی را روی الک گذاشته و دم کنی بگذارید و به مدت بیست دقیقه بگذارید تا کاپ کیک بپزد .و بعد پنیر پیتزا را ریختم و درون مایکروفر گذاشتم تا پنیر آب شود و رویش طلایی شود . برای تزئین از توری خوراکی و شکوفه پنیر خامه ای استفاده کردم

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(2 رای)
100%

نظر دادن