ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل زهرا ادیبی بازیگر و مجری برنامه کودک و سیمای خانواده تلویزیون به همراه عکس های خانوادگی و شخصی زهرا ادیبی با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه زهرا ادیبی و همسرش(Zahra Adibi)

  • نام اصلی : زهرا ادیبی سعدی نژاد
  • متولد : 26 آذرماه 1338 ری
  • زمینه فعالیت : تدریس و اجرا
  • پیشه : معلم و مجری
  • مدرک تحصیلی :
  • سالهای فعالیت : 1355 تاکنون
  • قد :

بیوگرافی کامل زهرا ادیبی

زهرا ادیبی سعدی نژاد متولد 26 آذرماه 1338 در ری بازیگر ، مجری و دبیر ریاضی ایرانی است.بیوگرافی زهرا ادیبی مجری و همسرش + فرزندانبیوگرافی زهرا ادیبی مجری و همسرش + فرزندان

زهرا ادیبی - Zahra Adibi

زهرا ادیبی - Zahra Adibi

زهرا ادیبی سعدی نژاد ، اگر چه بازیگر و دبیر ریاضی نیز هست ، اما اجرای قوی او در برنامه های کودک و نوجوان ، چهره او را در ذهن نسل جوان ماندگار کرد.

خانواده

یک برادر و سه خواهر دارم و مرحوم پدرم ، شیرازی بودند و عاشقانه ما را دوست داشتند. خیلی علاقه مند بودند ما معلم شویم و خوشبختانه به آرزویشان رسیدند.

شروع تدریس از 10 سالگی

من به طور غیر رسمی از 10 سالگی کار تدریس را آغاز نمودم. شاید برایتان جالب باشد بدانید هر کلاسی که ریاضی اش را تدریس می کردم؛ ساعت انشایش را هم خود برعهده می گرفتم زیرا معتقدم اگر ادبیاتت خوب نباشد ، ریاضی را هم خوب یاد نمی گیری!...

اولین اجرا

همزمان با تدریس ، اتفاق و علاقه ، مرا به سمت اجرا کشاند. در گروه آموزش شبکه دوم سیما ، مجری برنامه های آموزشی شدم و فعالیتم را با گروه کودک شبکه های یک و دو ادامه دادم.

زهرا ادیبی

بچه ها را دوست دارم

عشق به بچه ها مرا خواست. من 24 سال ریاضی تدریس می کردم . دبیر رسمی آموزش و پرورش بودم. مشاوره می دادم و خلاصه در فضای درس و مدرسه سیر می کردم. البته مجری هم بودم. یعنی موازی کار کردم و سابقه کاری من در اصل ، ضربدر دو است. من بچه ها را خیلی دوست داشتم لذا احساس کردم فضای مدرسه برای من کم است بنابراین وارد اجرا شدم تا بتوانم به تمام بچه ها دسترسی داشته باشم. همین موضوع نیز باعث تداوم کارم تا امروز گردیده است.

از خودنمایی بیزارم

من دوست ندارم به واسطه اجرا برای دیگران مطرح باشم. دلم می خواهد به واسطه انسان بودنم ، عزت و احترامم حفظ شود. می خواهم به دور از هرگونه ریا و خودنمایی ، مخلوق خوبی باشم تا اول از همه ، خدا از من راضی باشد. عاشق خدا هستم و گاه با پررویی به خدا می گویم یک روز تو باید به من بگویی عاشقت هستم...

وضعیت ازدواج و همسر زهرا ادیبی

زهرا ادیبی سالها پیش ازدواج کرده و یک دختر دارد که متاهل است.

از همسر و فرزندان زهرا ادیبی اطلاعات دقیق تری در دست نیست.

فرهنگ ایرانی اسلامی

خیلی دوست دارم فرهنگ و ارزش های ناب ایرانی - اسلامی مان را حفظ کنیم و در زندگی روزمره به کار بندیم. نمی خواهم ادعایی داشته باشم ، اما من نیز چون هر ایرانی مسلمان به تقیدات دینی و مذهبی و سنت های پسندیده پایبندم.

دخترم را گم کرده ام!

در زمان زلزله رودبار ما به همراه گروهی برای دلجویی از کودکان به یکی از مدارس آنجا رفتیم.

در بدو ورودمان دختر بچه ای 4 ساله به طرف من آمد و خود را به من چسباند و گفت تو مامان من هستی. افرادی که آنجا حضور داشتند گفتند از میان تمام اعضای یک خانواده تنها این دختر زنده مانده است. خلاصه در همین مدت کوتاه حسابی با من صمیمی شده بود و به هیچ قیمتی حاضر نبود مرا رها کند و در نهایت هم با زور و گریه از من جدا شد.

تصمیم گرفتم تا او را به فرزندی قبول کنم ، اما وقتی دوباره به آنجا مراجعه کردم ، رفته بود و علی رغم تمام تلاش ها دیگر نتوانستم او را بیابم. هنوز هم افسوس می خورم و خیلی دوست دارم بدانم الان کجاست و چه می کند.


منابع : نم نمک | زهرا ادیبی اینستاگرام/ زهرا ادیبی فیسبوک/ civh hndfd/صفحه شخصی زهرا ادیبی/زهرا ادیبی ویکی پدیا/ زهرا ادیبی تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(10 رای)
92%

نظر دادن