ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، در ادامه با بیوگرافی کامل امیر ارژنگ کاظمی با نام هنری سامان خواننده پاپ به همراه عکسها و معرفی آثارش با شما در نم نمک خواهیم بود.

زندگینامه سامان خواننده و همسرش (Saman)

  • نام اصلی : امیر ارژنگ کاظمی
  • نام هنری : سامان
  • متولد : 3 تیر 1346 تبریز
  • زمینه فعالیت : موسیقی
  • پیشه : خواننده
  • سبک : موسیقی پاپ فارسی
  • محل زندگی : تهران
  • سالهای فعالیت : 1360 تاکنون

بیوگرافی کامل سامان خواننده

امیر ارژنگ کاظمی با نام هنری سامان متولد 3 تیر 1346 در تبریز خواننده آهنگساز موسیقی پاپ ایرانی است.بیوگرافی سامان خواننده ایرانی آهنگ شمعدونی + زندگینامهبیوگرافی سامان خواننده ایرانی آهنگ شمعدونی + زندگینامه

عکسهای جدید سامان خواننده

عکسهای جدید سامان خواننده

بعد از انقلاب

سامان 3 سال بعد از انقلاب اسلامی ایران به همراه خانواده به ترکیه مهاجرت نمود ، وی در ترکیه شروع به خواندن با زبان ترکی کرد ، وی به حدی صدایش دلنشین و جذاب بود که در سن 13 سالگی یک کاباره در ترکیه به وی پیشنهاد آلبوم و قرارداد می نماید.

عکسهای سامان خواننده

عکسهای سامان خواننده

خانواده سامان

سامان خواننده 1برادر و 2 خواهر دارد. پدر وی ارتشی بوده است .

مهاجرت به آمریکا

سامان در ترکیه گروه موسیقی را برای خود تشکیل می دهد ، بعد از آن به کانادا مهاجرت می کند و از خانواده خود جدا می شود ، برحسب اتفاق با آقایی به نام مسعود آشنا که صاحب کاباره ای در لوس آنجلس می باشد آشنا می شود وی از صدای سامان خوشش می آید و سامان را به لوس آنجلس آمریکا معرفی می کند ، سامان از این طریق به آمریکا مهاجرت می کند ، و کار خوانندگی حرفه ای خود را آغاز می کند.

سامان و امید و شهرام کاشانی

سامان و امید و شهرام کاشانی

تست صدا توسط عارف

سامان به محض ورود به لوس آنجلس و کاباره اقای مسعود صدایش مورد تست قرار گرفت که اقای مسعود از عارف خواننده خواست که در تست صدای سامان نظر بده که سامان 5 ثانیه نشده بود که میخونده بود که عارف گفته بود بس . اقای مسعود این همون صداییه که اینده داره و به درد میخوره قرارداد و باهاش ببند که بعدا خانم حمیرا هم صدای سامان رو شنیده بود و گفته بود سامان بلبله. سامان از ان دسته خوانندگان بی تظیر ایرانی است که متاسفانه از دنیای موسیقی دور شده است.

عکسهای سامان خواننده لس آنجلسی

عکسهای سامان خواننده لس آنجلسی

بازگشت سامان خواننده لوس آنجلسی به ایران

در طی سالهای اخیر خبرهای گوناگونی داشتیم از رفت و آمد خوانندگان لس آنجلسی به ایران. اولین خواننده ای که حضورش در ایران سر و صدای زیادی در رسانه ها به راه انداخت حبیب بود که سال 1388 به همراه خانواده به ایران مهاجرت کرد و به دنبال گرفتن مجوز آلبوم در ایران بود و مدت ها شایعاتی در مورد انتشار قریب الوقوع آلبومش و حتی اجرای کنسرت در ورزشگاه آزادی شنیده می شد. که هیچکدام به واقعیت تبدیل نشد و سرانجام در 21 خرداد 1395 درگذشت.

سامان خواننده در تهران

سامان خواننده در تهران

ایرانی وطن پرست

امیر کاظمی معروف به سامان جزو خوانندگان ایرانی غربت نشین می باشد که بعد از حبیب محبیان دومین خواننده ای است که طی سالهای اخیر به ایران مهاجرت کرد و به دنبال مجوز انتشار آلبوم است. سامان در مورد دلایل حضورش در ایران به خبرنگار آریا گفت : «من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم به فعالیت بپردازم. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگر. الان ایران زندگی می کنم و آلبوم جدیدم را نیز که شامل 16 تراک می باشد در ایران ضبط کرده ام و امیدوارم این آلبوم مورد تایید وزارت ارشاد اسلامی قرار بگیرد. سال ها فعالیت هنری ام را در خارج از ایران کمرنگ کردم به امید روزی که بتوانم در کشور خودم به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم مسئولین عزیز و محترم مجوز فعالیتم در ایران را صادر نمایند تا بتوانم با آثارم در خدمت مردم عزیزمان باشم.»

کنسرت در قشم

گفته می شود سامان 30 اسفند ماه 1391 ساعت 23 در جزیره قشم کنسرتی را برگزار کرده است ، در این برنامه وقتی حاضرین از سامان درخواست اجرای برخی از ترانه های قدیمی اش را داشتند با عذرخواهی از حاضرین خط مشی تعیین شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای این کنسرت یادآور شد ، البته پس از آن هیچ مسئولی در مورد این برنامه اظهار نظری نکرد و مشخص نشد مجوز اجرای این کنسرت توسط چه نهاد یا شخصی صادر شده است.

وضعیت ازدواج و همسر سامان خواننده

لز وضعیت ازدواج و همسر سامان خواننده اطلاعات دقیقی در دست نیست.

وضعیت ازدواج و همسر سامان خواننده

سامان خواننده و امین حیایی

سامان خواننده لس آنجلسی در مراسم ناصر ملک مطیعی

روح الله بالش آبادی عکاس حاضر در مراسم خاکسپاری زنده یاد ناصر ملک مطیعی در روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1397 تصویری از سامان خواننده لس آنجلسی که چند سالی است به ایران بازگشته منتشر کرد.

خواننده لس آنجلسی

سامان خواننده لس آنجلسی در ایران

روح الله بالش آبادی با انتشار این عکس نوشت : حضور خواننده لس آنجلسی (سامان) در کنار سالار عقیلی مراسم خاکسپاری زنده یاد ناصر ملک مطیعی .... عکس از روح الله بالش آبادی ...

آلبوم های سامان

  • الهه عشق 1371
  • رهایی 1372
  • کوچه خاطره 1375
  • اگر تو 1378
  • سازش 1381
  • فراموشم نکن 1382
  • قسم 1384
  • پشیمون 1387
  • بازم کمه

عکسهای سامان خواننده

سامان خواننده و علی دایی

سامان خواننده و علی دایی

عکسهای سامان خواننده

عکسهای سامان خواننده

تیپ متفاوت سامان خواننده

تیپ متفاوت سامان خواننده


منابع : نم نمک | سامان خواننده اینستاگرام/ سامان خواننده فیسبوک/ صفحه شخصی سامان خواننده/ سامان خواننده ویکی پدیا/ سامان خواننده تلگرام

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(17 رای)
81.2%

نظر دادن