ثبت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی در ویکی پدیا
تبلیغات

در این مطلب جدید در سال 1403 و سال 2024 ، عکس جذاب و دونفره متین ستوده و سمیرا حسینی و ژست نامناسب متین ستوده و سمیرا حسینی و ظاهر جدید متین ستوده و سمیرا حسینی و متین ستوده و‌ سمیرا حسینی و عکسی متفاوت از سمیرا حسینی و متین ستوده در نم نمک.

عکس سمیرا حسینی و متین ستوده در حاشیه اکران خصوصی آینه بغل

سمیرا حسینی عکسی از خود در کنار متین ستوده در حاشیه اکران خصوصی فیلم پر هزینه "آینه بغل" منتشر کرده که میبینیم.سمیرا حسینی و متین ستوده در حاشیه اکران خصوصی آینه بغلسمیرا حسینی و متین ستوده در حاشیه اکران خصوصی آینه بغل

سمیرا حسینی و متین ستوده در حاشیه اکران خصوصی آینه بغل

ماجرای دوستی

متین ستوده : ما هر دو چند سال در تیم فوتسال هنرمندان بازی می کردیم ، دوستی ما از آنجا شروع شد. روحیاتمان در عین حال که خیلی از هم دور است ، خیلی به هم نزدیک است و به نوعی مکمل همدیگر هستیم. شاید ضعف هایی که من در وجودم دارم ، نقاط قوت سمیرا باشد و بالعکس! این باعث می شود خیلی به هم نزدیکتر شویم و این صمیمیت در طول زمان ، بیشتر و بیشتر شکل بگیرد تا جایی که الان سمیرا حکم خواهر من را دارد.

سمیرا حسینی : من هم همین طور ، با توجه به اینکه هم متین و هم من دوستانی داریم که از دوران دبیرستان با هم دوست شده ایم ، ولی در این فضا و در اطرافیانم کسی را که اینقدر بی ریا و خالصانه کنار آدم باشد ، ندیده ام. چیزی که من را خیلی جذب متین کرد ، دل صاف و مهربانش بود ، چیزهایی که شاید نتوانستم رودررو به متین بگویم ، ولی الان فرصت خوبی است که بگویم ، واقعا مکمل یکدیگر هستیم ، خیلی چیزها از او یاد گرفته ام و نقاط ضعفم را توانسته ام کمرنگ کنم ، این رفاقت واقعا برای من ارزشمند است.

بیوگرافی

پیج اینستاگرام نم نمک

این مطلب مفید بود؟
(3 رای)
53.4%

نظر دادن